Help.... (Haster)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.291 visninger
10 svar
1 synes godt om
6. februar 2013

Mutti2

Hejsa.

Jeg ville egentligt have skrevet ano, men da det fra mine tidligere indlæg er lidt tydeligt hvem jeg er, giver det jo ingen mening.

Men jeg er lidt presset lige nu, og har brug for at få en udefra ståendes syn på min situation.

Jeg er enlig mor og studerende. og er inde i en ret slem periode. Jeg har tidligere gået ned med stress, men har egentligt haft det godt det sidste år.

Nu har jeg så 5 mdr tilbage af min uddannelse (sygeplejerske). Jeg har aldrig kunne med eksamener, de stresser mig, og jeg går helt ned. I torsdag måtte jeg endnu engang erkende dette da jeg dumpede endnu en eksamen.

Jeg bestod dog første delprøve, hvilket betyder at jeg "bare" skal op til delprøve 2 igen.

Jeg fik så i går oplyst at jeg skal op igen nu på fredag (det var egentligt meningen i næste uge). Jeg føler mig presset, og kan ikke finde hverken lysten eller koncentrationen til at læse. Jeg skal op i overmorgen, og jeg mangler stadig at lave en systematisk fremlægning af patienterne, samt at få de ting på plads jeg ikke havde før.

Ikke nok med det, så har jeg ikke styr på økonomien efter endt uddannelse, og der er ikke måneder nok til at spare op i!!

Desuden har jeg været så heldig at vinde en tur til Disneyland med min datter, hvilket betyder at der også skal spares/lånes til dette, og at jeg derfor, så vidt jeg er orienteret ikke kan låne af kommunen til enkeltydelse i den ene mdr, da jeg jo har penge til "ferie".