Puha jeg kender ALT til eksamensangst og kan levende sætte mig i dit sted! Det er ulideligt, at man skal være så nervøs! Jeg har desværre ingen gode råd, for jeg kom det ikke til livs, og har valgt videregående uddannelse fra, så gik i lære i sin tid i stedet for...
Med hensyn til at få lavet en systematisk plan, har du ikke en vejleder, der kan hjælpe dig? Ved ikke helt hvordan det går, men du skal da have en kontaktperson på afdelingen, så vidt jeg ved?
Har du meldt dig ind i en a-kasse, så du kan optjene dagpenge hurtigst muligt? Jeg har ikke forstand på, hvordan det er med KH, når man er færdig, men jeg kan læse, at der er en anden herinde der er i store problemer...
I forhold til ferie, tænker jeg lidt om det kunne være muligt at skyde ferien, eller skal den holdes på et bestemt tidspunkt? Og ville det være muligt evt. at låne penge af nær familie til rejsen? Hvor meget skal du selv betale af den? For ja selvom det er virkelig træls, så kunne det måske være nødvendigt, at l ikke tog afsted på rejsen, og solgte den i stedet, så l kan tage afsted, når økonomien er bedre?
Om du skal dumpe for at udskyde din uddannelse, hmm ja det kan jeg ikke svare på, tænker lidt, at det "bare" er at skubbe problemet, men det kan godt være fordi, jeg ikke aner noget om det...
Skal du skrive din bachelor i en gruppe? Tænker lidt, at hvis der ikke er plads i nogen grupper, ville det måske være bedre at skrive den selv, fremfor at skulle presses ind i en gruppe, man ikke føler sig godt tilpas i?
Med hensyn til barn nr. 2 så tror jeg personligt, at det er en virkelig god beslutning du har taget, selvom den er svær! Hvis det er fordi du er nervøs for, at din datter ikke vil få nok glæde af en søskende, der er meget yngre, så synes jeg lige du skal høre om mig og min bror

han er 6 1/2 år yngre end mig, og vi har og har altid haft et fantastisk forhold! Gik i klasse med en tvilling på noget skole da jeg var 21 og hende og hendes tvillingesøster kunne slet ikke med hinanden!
Så aldersforskellen behøver ikke betyde noget som helst!
Jeg ved ikke om du kan få noget som helst ud af, hvad jeg har skrevet, men det var da et forsøg værd
Rigtig meget held og lykke, ligemeget hvad du vælger