Faste og dræn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

maryjane

Ja, nu er det sådan at Karla på 16 mdr. Skal have dræn i det ene øre i morgen kl. 11.10. 

Synes det er sent når hun skal faste i 6 timer inden, (dog må hun få et glas saft kl.9. )Men der er jo intet at gøre ved det

Jer der har haft fastende børn; hvordan kom I igennem de timer på den bedste måde? Er lidt nervøs  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Hvem?

maryjane skriver:

Ja, nu er det sådan at Karla på 16 mdr. Skal have dræn i det ene øre i morgen kl. 11.10. 

Synes det er sent når hun skal faste i 6 timer inden, (dog må hun få et glas saft kl.9. )Men der er jo intet at gøre ved det

Jer der har haft fastende børn; hvordan kom I igennem de timer på den bedste måde? Er lidt nervøs  

Nu har vi prøvet det efterhånden rigtig mange gange, jeg har gjort det, at vi går lange ture, besøger et eller andet spændende, her var det Randers Regnskov sidst, eller besøgte bedsterne (dog mind dem om at alt mad og drikke skal pakkes væk )

Et eller andet din barn syntes er sjovt og kan få tankerne væk

Anmeld

6. februar 2013

K&S

Anton fik lagt dræn i 10.30 - også 16 måneder gammel

Jeg vækkede ham klokken 04, hvor han fik en stor portion havregrød -  derefter hyggede vi med tegnefilm og leg! 

Vi skulle med toget, så jeg puttede Anton i klapvognen og tog så afsted i god tid - han faldt i søvn kort efter, vi gik og fik en dejlig lur, så han var frisk til dræn 

Bagefter gik vi til bageren, hvor han fik en rosinbolle og en kakaomælk 

Alle mine bekymringer var spild af tid 

Anmeld

6. februar 2013

maryjane

Hvem? skriver:

Nu har vi prøvet det efterhånden rigtig mange gange, jeg har gjort det, at vi går lange ture, besøger et eller andet spændende, her var det Randers Regnskov sidst, eller besøgte bedsterne (dog mind dem om at alt mad og drikke skal pakkes væk )

Et eller andet din barn syntes er sjovt og kan få tankerne væk

Mange tak, det med bedsterne er desværre ikke muligt men det er sikkert en ide med gåturen  

Anmeld

6. februar 2013

maryjane

K&S skriver:

Anton fik lagt dræn i 10.30 - også 16 måneder gammel

Jeg vækkede ham klokken 04, hvor han fik en stor portion havregrød -  derefter hyggede vi med tegnefilm og leg! 

Vi skulle med toget, så jeg puttede Anton i klapvognen og tog så afsted i god tid - han faldt i søvn kort efter, vi gik og fik en dejlig lur, så han var frisk til dræn 

Bagefter gik vi til bageren, hvor han fik en rosinbolle og en kakaomælk 

Alle mine bekymringer var spild af tid 

Ok tak, dejligt at det gik godt. Ved dog ikke helt hvad hun ville sige til at blive vækket så tidligt for at få mad men det er da en mulighed, men hun er også noget sur hvis hun kommer op for tidligt . Så det er nok lidt "pest eller kolera"... Eller ... Arh ved det ikke. 

Anmeld

6. februar 2013

Koen.

Liam fik det lagt her dagen efter han blev 8 mdr, han skulle have det lagt 10.45 Jeg vækkede ham 4.30 hvor han fik øllebrød og en stor flaske.. resten af tiden brugte vi på at aflevere storsøster, gåtur og leger helt vildt så han glemte han var sulten

Anmeld

6. februar 2013

maryjane

Tanja. skriver:

Liam fik det lagt her dagen efter han blev 8 mdr, han skulle have det lagt 10.45 Jeg vækkede ham 4.30 hvor han fik øllebrød og en stor flaske.. resten af tiden brugte vi på at aflevere storsøster, gåtur og leger helt vildt så han glemte han var sulten

Ok tak Tror også vi ender med at vække hende og give hende mad tidligt. 

Anmeld

6. februar 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
maryjane skriver:

SSiSidSidsSidstJa, nu er det sådan at Karla på 16 mdr. Skal have dræn i det ene øre i morgen kl. 11.10. 

Sidst min søn fik dræn i var kl 11.15.
Kan huske at vi undgik alt mad så han ikke tænkte over det. Og så brugte formidagen på biblioteket et sted hvor man ikke selv har tendens til at gå i køkkenet efter noget at spise/drikke.
Det med at vække meget tideligt prøvede vi første gang og det gik bare ikke. Så vi lod ham 2 gang sove som ham kunne. Og så havde vi en bolle og vand med til efter

Anmeld

6. februar 2013

Puller

Vores søn fik dræn i kl. 14.30.

Han fik morgenmad kl 7. og så lavede vi ellers en masse ting hele formiddagen, så han var godt træt og fik en god middgashvil uden middagsmad. og så vækkede vi ham lige inden vi skulle afsted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.