Åh nej min lille Molly...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

Dictes mor

Jeg har lige været til dyrlæge med lille Molly, hun skulle bare vaccineres og have tjekket rabies vaccinen om den virker, så hun kan komme med på ferie. Så kunne hun ligeså godt så et sundhedstjek, og det gik fint ind til hun skulle kigges ned i højre øre, så skreg hun helt vildt. Lille pus. Hun har også kløet síg på øret en del, så jeg har spekuleret på om der var noget galt. Hun har fået et fremmedlegeme i øret, som skal opereres ud imorgen. Lille mus, det er lidt synd for hende, mest fordi hun skal i fuld narkose, det er aldrig så sjovt...

Kryds fingre for hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Karo

Åh hvor synd for hende. Godt at dyrelægen opdagede det så hun kan få det ud.

Anmeld

18. juni 2009

BinaMor

Majastina skriver:

Jeg har lige været til dyrlæge med lille Molly, hun skulle bare vaccineres og have tjekket rabies vaccinen om den virker, så hun kan komme med på ferie. Så kunne hun ligeså godt så et sundhedstjek, og det gik fint ind til hun skulle kigges ned i højre øre, så skreg hun helt vildt. Lille pus. Hun har også kløet síg på øret en del, så jeg har spekuleret på om der var noget galt. Hun har fået et fremmedlegeme i øret, som skal opereres ud imorgen. Lille mus, det er lidt synd for hende, mest fordi hun skal i fuld narkose, det er aldrig så sjovt...

Kryds fingre for hende

held og lykke! er sikker på det blir meget bedre snart

Anmeld

18. juni 2009

Betina88

Jeg håber hun får det bedre med sit øre ..

Held og lykke med hende ..

Anmeld

18. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Lille pusser da. I morgen er det overstået, og hun vil få det bedre igen.

Anmeld

18. juni 2009

oo

puuuuha! august (min gamle kat) blev opereret i øjet sidste år, han skulle alligevel øremærkes fordi vi skulle på landet og bo og så havde han noget med det ene øje, som dyrlægen ville lave nu han var i fuld narkose anyway, og nøøøøøøj hvor var han skidt da han kom hjem. det er bare overhovedet ikke sjovt  jeg håber Molly tar det som en rigtig lady! og ellers skal man vist bare huske at være rigtig sød og moragtig overfor dem når de kommer hjem. august faldt i søvn både midt i kattebakken og med hovedet ned i vandskålen

Anmeld

18. juni 2009

Vingummien

Held og lykke.

Var godt i skulle til dyrelæge så det ku blive fundet.

Årh hader narkose er ik sjovt, håber det hele går godt med hende

Anmeld

18. juni 2009

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

puuuuha! august (min gamle kat) blev opereret i øjet sidste år, han skulle alligevel øremærkes fordi vi skulle på landet og bo og så havde han noget med det ene øje, som dyrlægen ville lave nu han var i fuld narkose anyway, og nøøøøøøj hvor var han skidt da han kom hjem. det er bare overhovedet ikke sjovt  jeg håber Molly tar det som en rigtig lady! og ellers skal man vist bare huske at være rigtig sød og moragtig overfor dem når de kommer hjem. august faldt i søvn både midt i kattebakken og med hovedet ned i vandskålen

Jeg kender det udemærket. Vores hund rendte ind i alle ting efter sin narkose...så vi måtte gå tidligt i seng med ham imellem os...for stille ville han ikke side den lille stakkel....Det er bare så hårdt at se dem sådan...
Og nu savner vi ham vildt...han døde for 2md. siden.....Vi måtte aflive ham....han havde hundesyge...den der hjernebetændelse....Nøj hvor var han pludsellig dårlig...
Jeg håber hun klarer det...det lille pus....

Jeg tør ikke tænke på hvilket pylder hovede jeg bliver når vi får et barn....

Anmeld

18. juni 2009

TbCp

Øv stakkels Molly.
Håber det kommer til at gå godt imorgen og hun ikke får det for skidt af narkosen

Anmeld

18. juni 2009

Fam. Madsen

åhhh bette pus håber hun snart får det beder men der er noget med navnet molly de er nogen fighter(staves) min hun hund hedder nemlig også molly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.