Gode råd søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

missie20

Jeg står i den situation, at min kæreste er lige blevet udsendt i går til Afganistan. Jeg viste hvad jeg gik ind til, da vi blev kærester, havde bare ikke forventet han allerede skulle udsendes i starten af vores forhold.
Jeg er helt nede i kulkælderen, men jeg holder humøret oppe for min søns skyld. Men nøøj det er svært, jeg savner ham så utrolig meget, gør så ondt i hjertet. Jeg er tisse forelsket i ham, men samtidig er jeg trist indeni. Jeg er så bange for og miste ham, har endelig fundet manden i mit liv, og så skal jeg undvære ham
Så er der nogle som står i samme situation, som har nogle gode råd til hvordan jeg takler afsavnet bedst muligt og hvordan tiden kan gå stærkere?
Privat beskeder er også velkomne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Mom2

missie20 skriver:

Jeg står i den situation, at min kæreste er lige blevet udsendt i går til Afganistan. Jeg viste hvad jeg gik ind til, da vi blev kærester, havde bare ikke forventet han allerede skulle udsendes i starten af vores forhold.
Jeg er helt nede i kulkælderen, men jeg holder humøret oppe for min søns skyld. Men nøøj det er svært, jeg savner ham så utrolig meget, gør så ondt i hjertet. Jeg er tisse forelsket i ham, men samtidig er jeg trist indeni. Jeg er så bange for og miste ham, har endelig fundet manden i mit liv, og så skal jeg undvære ham
Så er der nogle som står i samme situation, som har nogle gode råd til hvordan jeg takler afsavnet bedst muligt og hvordan tiden kan gå stærkere?

Har været kæreste til en udsendt soldat, så du er velkommen til at smide mig en pb

Ellers kan jeg varmt anbefale dig at tjekke denne hjemmeside

http://www.familienetvaerket.dk/portal/Velkommen

Anmeld

6. februar 2013

Troldemommi

Min mand har dog ikke været udsendt som soldat, men han har været væk i 6 måneder pga sit studie i spanien, jeg syntes også det var rigtig hårdt at undvære ham, for mig hjalp det meget at have næsten daglig kontakt med ham via skype, og så sov jeg sammen med en af hans trøjer mit bedste råd vil være hold ud, han kommer hjem igen til dig, og så vil i have et endnu stærkere forhold end før han tog afsted.

Husk på han gør en forskel og gør noget han tror på vil gavne andre mennesker

Monica

Anmeld

6. februar 2013

Moar2011

missie20 skriver:

har os været sammen med en der var udsendt da vores søn var 2½ månede som kom hjem i januar 2012..

Anmeld

7. februar 2013

missie20

Monica P skriver:

Min mand har dog ikke været udsendt som soldat, men han har været væk i 6 måneder pga sit studie i spanien, jeg syntes også det var rigtig hårdt at undvære ham, for mig hjalp det meget at have næsten daglig kontakt med ham via skype, og så sov jeg sammen med en af hans trøjer mit bedste råd vil være hold ud, han kommer hjem igen til dig, og så vil i have et endnu stærkere forhold end før han tog afsted.

Husk på han gør en forskel og gør noget han tror på vil gavne andre mennesker

Monica

Tak forndit svar
Det er en rigtig god ide med t-shirten, men har kun rene af hans, så jeg tog hans t-shirt på i nat, og sprøjtede hans parfyme på, det var rart

Anmeld

7. februar 2013

missie20

Tak til jer som svarede, rart og vide jeg ikke er alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.