frusteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

Anonym trådstarter

kort af det lange..

det snart 3mdr siden vi gik fra hinanden..

vores barn på 22mdr er hver anden weekend ved hans far, vi byttede så weekend, som reduceret i at vores barn ikke så sin far i 3uger ..

samtidligt med det skulle det laves om fra fredag eftermiddag til mandag morgen i vs ..

MEN jeg hentede så et barn i mandags, som græd og var hys fra vi kom hjem, til det fald i søvn ..

vågnet 05.15 og græd og hys til barnet sad i sin klapvogn ..

igår ja, der var det samme og helt umuligt at få til og sove ..

han siger så at sådan er vores barn ikke når han har det og det samme med vuggestuen, der siger de os at vores barn er glad og tilfreds..

HVAD GØR JEG FORKERT?

valgte så at snakke med faren, hvor til jeg selvfølgelig gør til udtrygge at jeg synes det hårdt at få et barn hjem, der er sådan og at jeg ikke synes det var fair jeg skulle kæmpe sådan for at få hverdagen tilbage efter et skift..

jeg står og skal lave fagprøve og har derved spurgt om han kunne tage vores barn lidt mere, hvortil jeg får den at det kan han ikke pga hans job og pga han er ved at renovere hans hus..

men det endte med at han vil gå til amtet og rådføre sig ved dem..

skal jeg frygte at han går i amtet? - er nervøs for om han får opdigtet noget..

synes det er så hårdt at han skal være så ego isted for bare at hjælpe til og være der..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Det er muligt, at dit barn reagerer når han/hun er sammen med dig, fordi det er dig barnet er mest trygt ved.

Jeg havde den samme oplevelse med min søn, da han startede samvær med sin far. Når han kom hjem ændrede han adfærd.

Jeg er ikke børnesagkyndig, men jeg tænker på om det er fordi det hele er så nyt. Måske man skulle starte med en enkelt overnatning i starten og evt en eftermiddag midt i ugen, den uge hvor han ikke skal have barnet i weekenden?

Jeg ville ikke optrappe samværet, før jeres barn ikke længere reagerer kraftigt med skift.

Jeg tror bestemt ikke du skal frygte om han går i amtet. Jeg er meget velbevandret i statsforvaltningen. Jeg kan naturligvis umuligt forudse hvad han forlanger eller ønsker, men i første omgang vil de altid forsøge at få jer til selv at finde ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.