Ondt i livmoderen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.125 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har brug for at være anonym, da jeg kender nogle herinde, som ikke lige skal følge med i hvem jeg er

Jeg har de sidste 3-4 dage haft en meget øm livmoder/livmoderhals?
Hvis jeg spænder mavemusklerne, eller bare mave, så kommer ømheden..
Jeg tror jeg havde ægløsning for omkring 3 dage siden, men er ikke helt sikker, da jeg oplevede en spontan abort for lidt over 3 uger siden. Mit HCG er ude af kroppen, da jeg har testet med graviditetstest.

Det er en smerte jeg ikke har oplevet før! Det giver en gang imellem nogle voldsomme "stød", hvis jeg laver en bestemt bevægelse.
Eller hvis jeg sætter mig ned, så kan det også gøre ondt?

Jeg har ømme brystvorter, og det har jeg normalt ved ægløsning. Jeg er oppustet! Meget endda. Og det hele det kører rundt i hovedet på en. Om det kan være i forbindelse med aborten, eller er der er ny graviditet på vej. ??

Mig og kæresten prøver selvfølgelig at blive gravide igen.

Er der nogle der har oplevet noget ligende , eller andet , så modtages det meget gerne!!
Hvor længe var i oppustet efter en SA?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Anonym trådstarter

er der virkelig slet ingen der har nogle erfaringer eller ved noget ??

Anmeld

7. februar 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Jeg har brug for at være anonym, da jeg kender nogle herinde, som ikke lige skal følge med i hvem jeg er

Jeg har de sidste 3-4 dage haft en meget øm livmoder/livmoderhals?
Hvis jeg spænder mavemusklerne, eller bare mave, så kommer ømheden..
Jeg tror jeg havde ægløsning for omkring 3 dage siden, men er ikke helt sikker, da jeg oplevede en spontan abort for lidt over 3 uger siden. Mit HCG er ude af kroppen, da jeg har testet med graviditetstest.

Det er en smerte jeg ikke har oplevet før! Det giver en gang imellem nogle voldsomme "stød", hvis jeg laver en bestemt bevægelse.
Eller hvis jeg sætter mig ned, så kan det også gøre ondt?

Jeg har ømme brystvorter, og det har jeg normalt ved ægløsning. Jeg er oppustet! Meget endda. Og det hele det kører rundt i hovedet på en. Om det kan være i forbindelse med aborten, eller er der er ny graviditet på vej. ??

Mig og kæresten prøver selvfølgelig at blive gravide igen.

Er der nogle der har oplevet noget ligende , eller andet , så modtages det meget gerne!!
Hvor længe var i oppustet efter en SA?

det kender jeg meget godt til.. jeg havde en MA i oktober/november så de her smerter efter forventet æl lige som dig, men der var desværre ikke noget :/ der gik faktisk hele 6,5 uger før jeg fik min mens igen..

når den trælse nyhed er er sagt, skal den lige lysnes med noget godt vi testede positivt d.29/1 2013

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.