Jeg har to meget store ønsker for dette år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

Anonym trådstarter

Eller måske det er tre?

Det allerstørste er at en fælles baby finder vej til adressen, vi ønsker os så brændende et barn sammen, og har nu forsøgt siden maj sidste år uden held. Vi har dog begge børn fra tidligere, og vi er enige om at vi ikke vil gå så langt som at gå i behandling for at få en baby mere. For det første fordi jeg er skrækslagen for nåle, og oveni ikke har lyst til at pumpe min krop med hormoner.
For det andet fordi det er egenbetaling det hele fordi vi jo har børn.

Det næststørste er at blive gift med min kæreste igennem snart 3 år, men lige nu er der nogle ting der spænder ben, som foreksempel økonomien, og her træder det tredje ønske jo nok i kraft, fordi jeg ønsker mig en fastansættelse, eller i det mindste så mange timer at jeg får de sidste optjent til akassen, så jeg kan få dagpenge fremfor kontanthjælp og dermed kan vi blive gift uden det får store økonomiske konsekvenser for os.

Det er nogle store ønsker, men jeg håber at minimum et af dem går i opfyldelse i løbet af år 2013

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

MortilElias2010

Eller måske det er tre?

Det allerstørste er at en fælles baby finder vej til adressen, vi ønsker os så brændende et barn sammen, og har nu forsøgt siden maj sidste år uden held. Vi har dog begge børn fra tidligere, og vi er enige om at vi ikke vil gå så langt som at gå i behandling for at få en baby mere. For det første fordi jeg er skrækslagen for nåle, og oveni ikke har lyst til at pumpe min krop med hormoner.
For det andet fordi det er egenbetaling det hele fordi vi jo har børn.

Det næststørste er at blive gift med min kæreste igennem snart 3 år, men lige nu er der nogle ting der spænder ben, som foreksempel økonomien, og her træder det tredje ønske jo nok i kraft, fordi jeg ønsker mig en fastansættelse, eller i det mindste så mange timer at jeg får de sidste optjent til akassen, så jeg kan få dagpenge fremfor kontanthjælp og dermed kan vi blive gift uden det får store økonomiske konsekvenser for os.

Det er nogle store ønsker, men jeg håber at minimum et af dem går i opfyldelse i løbet af år 2013

Deler dit ønske om fast arbejde eller bare fuldtid i 3 måneder så jeg kan få dagpengeretten tilbage igen og ikke være nødsaget til at være i løntilskud som spiser af mine dagpengeuger  Held og lykke til os! 

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Deler dit ønske om fast arbejde eller bare fuldtid i 3 måneder så jeg kan få dagpengeretten tilbage igen og ikke være nødsaget til at være i løntilskud som spiser af mine dagpengeuger  Held og lykke til os! 

ja tak, lad os få dagpengeretten over på vores side.

Jeg hader hvordan kommunen rykker i en konstant selvom man faktisk har et job, men er bare ikke fastansat endnu.

Krydser ligeså meget for dig som for mig selv for at der sker et eller andet i år.

Anmeld

5. februar 2013

tarkoflen

Hvis l ikke har et fælles barn, så er der ikke egenbetaling på fertilitetsbehandling men det hjælper jo selvfølgelig ikke på din nåleskræk den tror jeg dog kan overvindes, hvis l gerne vil have et barn ved inseminering skal du kun tage en ÆL sprøjte, hvis du ikke skal have hormoner...

Jeg håber alle dine ønsker går i opfyldelse i 2013

Jeg ønsker mig "bare" en sund og raskt lille baby i april

Nå ja og så ønsker jeg, at vores lejlighed hurtigt bliver solgt, så vi kan købe vores drømmehus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.