HJÆLP til udklædning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.997 visninger
10 svar
1 synes godt om
5. februar 2013

sismofutten

Hej med Jer,

Jeg skal til fasterlavns fest på lørdag, og har i den forbindelse købt denne kjole, da jeg gerne vil være Klokkeblomst - men jeg ved ikke lige hvad jeg gør med sko - kan I hjælpe??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Sakris

Hvis du har nogle ballerinaer (de der lukkede sko med en rem over), vil jeg sætte en ponpon på snuden af dem. 

Anmeld

6. februar 2013

Sakris

Det har den rigtige klokkeblomst også.

Anmeld

6. februar 2013

sismofutten

Sakris skriver:

Det har den rigtige klokkeblomst også.

Jeg har faktisk også tænkt meget over det, og vil rigtig gerne have nogen der ligner de rigtige sko - men, jeg har bare ikke nogen grønne sko..
Men, havde tænkt mig at gå ud og købe noget grønt stof, og så en hvid ponpon, og så sy det, så det var lige til at tage over et par stilletter (en lidt moderne klokkeblomst med stilletter;-)) - men det er bare MANGE år siden jeg har syet eller lavet noget i den stil..

Anmeld

6. februar 2013

Lund18

Hvis det ikke behøver være stiletter så kig her

http://www.hm.com/dk/product/06345?article=06345-E #cm_vc=GOES_WITH_PD

Anmeld

6. februar 2013

sismofutten

Lund18 skriver:

Hvis det ikke behøver være stiletter så kig her

http://www.hm.com/dk/product/06345?article=06345-E #cm_vc=GOES_WITH_PD

Det var da en helt igennem fantastik en du sendte der - og så lige et par hvide ponponer på toppen - du er en SKAT

Så håber jeg bare at de har dem i butikken?!

Tusind tak for din MEGET store hjælp

Anmeld

7. februar 2013

Lund18

sismofutten skriver:

Det var da en helt igennem fantastik en du sendte der - og så lige et par hvide ponponer på toppen - du er en SKAT

Så håber jeg bare at de har dem i butikken?!

Tusind tak for din MEGET store hjælp

krydser for de har dem :-).

Anmeld

8. februar 2013

sismofutten

Lund18 skriver:

krydser for de har dem :-).

Lige en lille opdate
Jeg fandt nogle ballerianer i H&M, som var HELT perfekte - lignede lidt dem du havde sendt og så var de i den rigtige mørke grønne farve, men desværre i 2 nr. for lille - de har nu stået der hjemme, med våde avis'er i, og så håber jeg at jeg kan presse fødderne ned i dem i morgen
Jeg har ved siden af fået købt noget lyserødt garn, og selv lavet pompom'er, så de passer til kjolen

Tak for din hjælp

Anmeld

8. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
sismofutten skriver:

Lige en lille opdate
Jeg fandt nogle ballerianer i H&M, som var HELT perfekte - lignede lidt dem du havde sendt og så var de i den rigtige mørke grønne farve, men desværre i 2 nr. for lille - de har nu stået der hjemme, med våde avis'er i, og så håber jeg at jeg kan presse fødderne ned i dem i morgen
Jeg har ved siden af fået købt noget lyserødt garn, og selv lavet pompom'er, så de passer til kjolen

Tak for din hjælp

Synd du bor i Kbh, ellers ku jeg har syet nogen til dig. Har lige syet et par klokkeblomst " støvler" til thea. Vi var i bio og se vingernes hemmlighed og der havde klokkebloms "støvler " på og det ville thea også ha. Og der er selvfølgelige hvid pomponer på!! Vh stine

Anmeld

8. februar 2013

Lund18

sismofutten skriver:

Lige en lille opdate

Tak for din hjælp

Årrh hvor godt at høre, jeg håber for de passer dig! God fest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.