Hækle taske \kurv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.843 visninger
22 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

Nettemor

Jeg har tidligere skrevet om at jeg manglede noget til at slæbe mit hækletøj med mig, i. Indtil nu har det været en plastik pose. Ikke ideelt. Nu har jeg hæklet mig en taske\ kurv som jeg kan have det med mig i. Den er samtidig lavet så jeg kan hækle 'fra' den. Altså forstået så jeg ikke behøver sidde med garnet i skødet

Den ser ikke stor ud på billederne men den har en diameter på 24-25 cm, så den er rigeligt stor.

(billeder kommer men det tager nok lige 2 min ekstra )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Moma

Den er bare rigtig fin. Uh jeg ville så gerne være kreativ. 

Anmeld

5. februar 2013

VIPpigen

Ej hvor er den fed.....

Anmeld

5. februar 2013

Babydrøm

Nettemor skriver:

Jeg har tidligere skrevet om at jeg manglede noget til at slæbe mit hækletøj med mig, i. Indtil nu har det været en plastik pose. Ikke ideelt. Nu har jeg hæklet mig en taske\ kurv som jeg kan have det med mig i. Den er samtidig lavet så jeg kan hækle 'fra' den. Altså forstået så jeg ikke behøver sidde med garnet i skødet

Den ser ikke stor ud på billederne men den har en diameter på 24-25 cm, så den er rigeligt stor.

(billeder kommer men det tager nok lige 2 min ekstra )

Hvor er den fin

Anmeld

6. februar 2013

Nettemor

Moma skriver:

Den er bare rigtig fin. Uh jeg ville så gerne være kreativ. 

Tak

Jamen du må da til at lære at hækle Vi er jo en del herinde der gerne vil hjælpe

Anmeld

6. februar 2013

Nettemor

VIPpigen skriver:

Ej hvor er den fed.....

Tak

Anmeld

6. februar 2013

Nettemor

AnnL skriver:

Hvor er den fin

Tak

Anmeld

6. februar 2013

Dot D

Jeg har lige købt nogle kasser, de er beklædt med strik, så de er ret fine.

Mine garner og pinde lå flere forskellige steder, så nu kan der komme styr på det hele

Anmeld

6. februar 2013

Nettemor

Dot D skriver:

Jeg har lige købt nogle kasser, de er beklædt med strik, så de er ret fine.

Mine garner og pinde lå flere forskellige steder, så nu kan der komme styr på det hele

Det er dejligt når man får styr på sit grej Jeg arbejder på det men der er nok desværre et stykker vej endnu

Anmeld

6. februar 2013

Dot D

Nettemor skriver:

Det er dejligt når man får styr på sit grej Jeg arbejder på det men der er nok desværre et stykker vej endnu

Hi hi, jeg arbejder også endnu, for der er meget rundt i krogene men mon ikke vi bliver færdige engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.