Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er i dag 39+0
Når jeg læser jeres tråde ang den forestående fødsel så beskriver mange af jer at i har flere og flere plukveer og "murren" i maven...
Kan i beskrive den murren i maven???
TAK
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rigtig trælse menssmerter som bliver værrere og værrere.
Jeg tænkte først over de der menssmerter da jeg måtte bukke sammen over køkkenbordet, og koncentrere mig om vejrtrækningen
VIPpigen skriver: Rigtig trælse menssmerter som bliver værrere og værrere. Jeg tænkte først over de der menssmerter da jeg måtte bukke sammen over køkkenbordet, og koncentrere mig om vejrtrækningen
så du har kun oplevet murren der gør ondt... ??
LBK skriver: så du har kun oplevet murren der gør ondt... ??
Altså inden sådan, så var det meget lette menssmerter, eller lidt mavepine, ikke noget jeg tænkte meget over... Det havde jeg de første 7-8 timer måske før det gik op for mig "noget var galt".
nu skal det nok lige nævnes at jeg fødte 35+2
en irriterende fornemmelse i maven, somom at man skal slå en kæmpe prut samtidig med følelsen af at skulle have sin menses.
Jeg fik plukveer, som var rigtig hårde, forskellen var at maven ikke blev hård.. Det føles som træls mens smerter.. Slet ikke noget jeg lagde noget i, jeg vaskede gulv, handlede ind osv.
Meen, måtte støtte mig op af noget når de kom
VIPpigen skriver: Altså inden sådan, så var det meget lette menssmerter, eller lidt mavepine, ikke noget jeg tænkte meget over... Det havde jeg de første 7-8 timer måske før det gik op for mig "noget var galt". nu skal det nok lige nævnes at jeg fødte 35+2
Jeg er bare begyndt at opleve sådanne en fornemmelse i maven. Sådan ligesom sommerfugle helt nederst i maven der killer. Det er lidt svært at forklare. Men det føles helt specielt...
Isabella_mor skriver: en irriterende fornemmelse i maven, somom at man skal slå en kæmpe prut samtidig med følelsen af at skulle have sin menses.
så kun irriterende fornemmelser??
baby012 skriver: Jeg fik plukveer, som var rigtig hårde, forskellen var at maven ikke blev hård.. Det føles som træls mens smerter.. Slet ikke noget jeg lagde noget i, jeg vaskede gulv, handlede ind osv. Meen, måtte støtte mig op af noget når de kom
sådanne er mine plukveer også. Men engang i mellem (flere gange om dagen) oplever jeg sådan en "killen" i maven Lidt svært at forklare men den er anderledes og ny..
LBK skriver: Jeg er bare begyndt at opleve sådanne en fornemmelse i maven. Sådan ligesom sommerfugle helt nederst i maven der killer. Det er lidt svært at forklare. Men det føles helt specielt...
Hihi.... Det lyder nu hyggeligt.. Ej, ved det slet ikke. Da mine smerter begyndte sådan let da havde Lilje hikke, og jeg var på sygehuset med en veninde fordi hun skulle undersøges...
husker dog ikke nogen sommerfugle som sådan, men det er jo forskelligt fra person til person
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128