beskriv din "murren" i maven (tæt på fødsel)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.673 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

LBK

Jeg er i dag 39+0

Når jeg læser jeres tråde ang den forestående fødsel så beskriver mange af jer at i har flere og flere plukveer og "murren" i maven...

Kan i beskrive den murren i maven???

TAK 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

VIPpigen

Rigtig trælse menssmerter som bliver værrere og værrere.

Jeg tænkte først over de der menssmerter da jeg måtte bukke sammen over køkkenbordet, og koncentrere mig om vejrtrækningen

Anmeld

5. februar 2013

LBK

VIPpigen skriver:

Rigtig trælse menssmerter som bliver værrere og værrere.

Jeg tænkte først over de der menssmerter da jeg måtte bukke sammen over køkkenbordet, og koncentrere mig om vejrtrækningen

så du har kun oplevet murren der gør ondt... ??

Anmeld

5. februar 2013

VIPpigen

LBK skriver:

så du har kun oplevet murren der gør ondt... ??

Altså inden sådan, så var det meget lette menssmerter, eller lidt mavepine, ikke noget jeg tænkte meget over... Det havde jeg de første 7-8 timer måske før det gik op for mig "noget var galt".

nu skal det nok lige nævnes at jeg fødte 35+2 

Anmeld

5. februar 2013

Isabella_mor

en irriterende fornemmelse i maven, somom at man skal slå en kæmpe prut samtidig med følelsen af at skulle have sin menses. 

Anmeld

5. februar 2013

baby012

Jeg fik plukveer, som var rigtig hårde, forskellen var at maven ikke blev hård.. Det føles som træls mens smerter.. Slet ikke noget jeg lagde noget i, jeg vaskede gulv, handlede ind osv. 

Meen, måtte støtte mig op af noget når de kom  

Anmeld

5. februar 2013

LBK

VIPpigen skriver:

Altså inden sådan, så var det meget lette menssmerter, eller lidt mavepine, ikke noget jeg tænkte meget over... Det havde jeg de første 7-8 timer måske før det gik op for mig "noget var galt".

nu skal det nok lige nævnes at jeg fødte 35+2 

Jeg er bare begyndt at opleve sådanne en fornemmelse i maven. Sådan ligesom sommerfugle helt nederst i maven der killer.  Det er lidt svært at forklare. Men det føles helt specielt... 

Anmeld

5. februar 2013

LBK

Isabella_mor skriver:

en irriterende fornemmelse i maven, somom at man skal slå en kæmpe prut samtidig med følelsen af at skulle have sin menses. 

så kun irriterende fornemmelser??

Anmeld

5. februar 2013

LBK

baby012 skriver:

Jeg fik plukveer, som var rigtig hårde, forskellen var at maven ikke blev hård.. Det føles som træls mens smerter.. Slet ikke noget jeg lagde noget i, jeg vaskede gulv, handlede ind osv. 

Meen, måtte støtte mig op af noget når de kom  

sådanne er mine plukveer også. Men engang i mellem (flere gange om dagen) oplever jeg sådan en "killen" i maven Lidt svært at forklare men den er anderledes og ny..

Anmeld

5. februar 2013

VIPpigen

LBK skriver:

Jeg er bare begyndt at opleve sådanne en fornemmelse i maven. Sådan ligesom sommerfugle helt nederst i maven der killer.  Det er lidt svært at forklare. Men det føles helt specielt... 

Hihi.... Det lyder nu hyggeligt.. Ej, ved det slet ikke. Da mine smerter begyndte sådan let da havde Lilje hikke, og jeg var på sygehuset med en veninde fordi hun skulle undersøges...

husker dog ikke nogen sommerfugle som sådan, men det er jo forskelligt fra person til person

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.