Gave til sygeplejerske ?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.955 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

Victoriasmor88

Min søde veninde blev sygeplejerske i januar og jeg skal så til dimission på lørdag. Derfor vil jeg gerne medbringe en gave, men min fantasi rækker simpelthen ikke ret langt for tiden. Hun har fået et sygeplejeur og hun går ikke med smykker. 

Jeg synes også gaven skal være lidt personlig  selv om jeg selv læser til sygeplejerske har jeg simpelthen ikke nogle gode ideer på lystavlen så hvis i har en må i meget gerne dele den med mig gaven skal være på omkring 200/300 kr.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

tarkoflen

Min veninde fik en cowparade ko der er sygeplejerske

Det er den her

http://store.cowparade.com/Nurse-Nightencow/produc tinfo/47357/

Anmeld

5. februar 2013

Ciss

Nu ved jeg ikke lige, hvad den slags koster nu, men hvad med et fodbad, noget massageudstyr eller en kurv med lækkert badesalt og andre ting, som kan være dejligt at komme hjem til efter en hård dag/nat på arbejde?

Jeg er ikke selv inden for faget, men jeg har da set nok til, at jeg har opfattet, at der ikke altid er så meget tid til at sætte sig ned og hvile fødderne eller kroppen.....

Anmeld

5. februar 2013

LBK

Prinsesse2ben skriver:

Min søde veninde blev sygeplejerske i januar og jeg skal så til dimission på lørdag. Derfor vil jeg gerne medbringe en gave, men min fantasi rækker simpelthen ikke ret langt for tiden. Hun har fået et sygeplejeur og hun går ikke med smykker. 

Jeg synes også gaven skal være lidt personlig  selv om jeg selv læser til sygeplejerske har jeg simpelthen ikke nogle gode ideer på lystavlen så hvis i har en må i meget gerne dele den med mig gaven skal være på omkring 200/300 kr.  

cowparade koen fik jeg også selv da jeg blev sygeplejerske... Den er jeg meget glad for.

Derudover fik jeg to engle. "angel of healing" og "angle of carring". to neutrale figurer...

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Det er den her

Ejj hvor er den fin! Det var en super go' ide! 

Anmeld

5. februar 2013

tarkoflen

Miss Church skriver:

Ejj hvor er den fin! Det var en super go' ide! 

Ja jeg synes også den er super fin

Anmeld

5. februar 2013

Victoriasmor88

tarkoflen skriver:

Det er den her

Ej hvor er det altså bare en god ide Kan den købes i en fysisk butik ? 

Anmeld

5. februar 2013

Victoriasmor88

Ciss skriver:

Nu ved jeg ikke lige, hvad den slags koster nu, men hvad med et fodbad, noget massageudstyr eller en kurv med lækkert badesalt og andre ting, som kan være dejligt at komme hjem til efter en hård dag/nat på arbejde?

Jeg er ikke selv inden for faget, men jeg har da set nok til, at jeg har opfattet, at der ikke altid er så meget tid til at sætte sig ned og hvile fødderne eller kroppen.....

Endnu en god ide. Vil lige kigge lidt priser osv. Det kunne nemlig lige være hende. 

Anmeld

5. februar 2013

tarkoflen

Prinsesse2ben skriver:

Ej hvor er det altså bare en god ide Kan den købes i en fysisk butik ? 

Det vil jeg tro, ellers kan du prøve at spørge i inspiration eller sådan noget om de kan skaffe den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.