Endelig kom brevet :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

o1Mutte

Jaa endelig kom brevet fra fertilitets klinikken Blev så glad og hjertet hamrede helt vildt da jeg så der stod ''Dronninglund sygehus'' på brevet..
Åbnede det med rystende hænder, tænk nu skal vi ENDELIG lave en baby <3
Læser og der står ''Vi mangler din mand/partners navn og cpr nr''

Årh jeg er TRÆT af min læge
Hvis i ikke har læst mit andet indlæg omhandlede det at min læge IKKE havde sendt henvisningen som lovet i starten af dec. Ringer så i januar og han lover at sende den. Der kommer intet brev. Ringer til ham i sidste uge, denne gang ret irriteret. Der LOVER han at han vil faxe, det da der åbenbart er gået noget galt med den elektroniske henvisning Men nu kom det da endelig
Så skal ringe derind i morgen og give de sidste oplysninger og SÅ skal vi forhåbentlig snart i gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

**Ønskebabyen

o1Mutte skriver:

Jaa endelig kom brevet fra fertilitets klinikken Blev så glad og hjertet hamrede helt vildt da jeg så der stod ''Dronninglund sygehus'' på brevet..

Hvis i ikke har læst mit andet indlæg omhandlede det at min læge IKKE havde sendt henvisningen som lovet i starten af dec. Ringer så i januar og han lover at sende den. Der kommer intet brev. Ringer til ham i sidste uge, denne gang ret irriteret. Der LOVER han at han vil faxe, det da der åbenbart er gået noget galt med den elektroniske henvisning Men nu kom det da endelig
Så skal ringe derind i morgen og give de sidste oplysninger og SÅ skal vi forhåbentlig snart i gang

Det er så dejligt, når man får brevet - det er et skridt i den rigtige retning

Rigtig meget held og lykke til jer! Ved du hvilken behandling I skal igennem??

Anmeld

5. februar 2013

o1Mutte

**Ønskebabyen skriver:

Det er så dejligt, når man får brevet - det er et skridt i den rigtige retning