Endelig kom brevet :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

o1Mutte

Jaa endelig kom brevet fra fertilitets klinikken Blev så glad og hjertet hamrede helt vildt da jeg så der stod ''Dronninglund sygehus'' på brevet..
Åbnede det med rystende hænder, tænk nu skal vi ENDELIG lave en baby <3
Læser og der står ''Vi mangler din mand/partners navn og cpr nr''

Årh jeg er TRÆT af min læge
Hvis i ikke har læst mit andet indlæg omhandlede det at min læge IKKE havde sendt henvisningen som lovet i starten af dec. Ringer så i januar og han lover at sende den. Der kommer intet brev. Ringer til ham i sidste uge, denne gang ret irriteret. Der LOVER han at han vil faxe, det da der åbenbart er gået noget galt med den elektroniske henvisning Men nu kom det da endelig
Så skal ringe derind i morgen og give de sidste oplysninger og SÅ skal vi forhåbentlig snart i gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

**Ønskebabyen

o1Mutte skriver:

Jaa endelig kom brevet fra fertilitets klinikken Blev så glad og hjertet hamrede helt vildt da jeg så der stod ''Dronninglund sygehus'' på brevet..

Hvis i ikke har læst mit andet indlæg omhandlede det at min læge IKKE havde sendt henvisningen som lovet i starten af dec. Ringer så i januar og han lover at sende den. Der kommer intet brev. Ringer til ham i sidste uge, denne gang ret irriteret. Der LOVER han at han vil faxe, det da der åbenbart er gået noget galt med den elektroniske henvisning Men nu kom det da endelig
Så skal ringe derind i morgen og give de sidste oplysninger og SÅ skal vi forhåbentlig snart i gang

Det er så dejligt, når man får brevet - det er et skridt i den rigtige retning

Rigtig meget held og lykke til jer! Ved du hvilken behandling I skal igennem??

Anmeld

5. februar 2013

o1Mutte

**Ønskebabyen skriver:

Det er så dejligt, når man får brevet - det er et skridt i den rigtige retning

Rigtig meget held og lykke til jer! Ved du hvilken behandling I skal igennem??

Ja det er bare rigtig dejligt Har ventet længe på det efterhånden

Nej det aner jeg ikke. Men min mand har moderat nedsat sædkvalitet. Så meget ved vi. Og så var der noget med nogen af mine hormoner. Som jeg vist nok producerede for meget af. Men er ikke sikker. :/
Har lidt svært ved at forstå min læge over telefonen, da han ikke taler så godt dansk.

Hvilken behandling er I i?

Anmeld

5. februar 2013

Nessie

Det lyder da ikke som om den læge har helt styr på tingene

Men dejligt at brevet kom, og hvis det bare er det eneste de mangler, så er det jo hurtigt klaret.

God "fornøjelse" når I kommer i gang

Anmeld

5. februar 2013

o1Mutte

Nessie skriver:

Det lyder da ikke som om den læge har helt styr på tingene

Men dejligt at brevet kom, og hvis det bare er det eneste de mangler, så er det jo hurtigt klaret.

God "fornøjelse" når I kommer i gang

Nej han er også rimelig ny. Men det er stadig irriterende da det jo er meningen at han skal vide hvad han laver..
Men pyt, nu skal jeg forhåbentlig ikke rigtig snakke med ham mere

Og mange tak, det er godt nok spændene

Anmeld

5. februar 2013

Putomanen

Tillykke med brevet. Det er så spændende endelig at kunne komme igang. Selvom din læge åbenbart ikke har styr på tingene, så er de oplysninger heldigvis ret nemme selv at give 

Jeg håber, at I snart kommer igang 

Anmeld

5. februar 2013

o1Mutte

Putomanen skriver:

Tillykke med brevet. Det er så spændende endelig at kunne komme igang. Selvom din læge åbenbart ikke har styr på tingene, så er de oplysninger heldigvis ret nemme selv at give 

Jeg håber, at I snart kommer igang 

Jeps, det skulle jeg nok kunne klare

Håber også bare det hele kommer til at gå hurtigt og nemt

Anmeld

5. februar 2013

come2

o1Mutte skriver:

Så kan vi nok næsten følges

Anmeld

5. februar 2013

o1Mutte

come2 skriver:

Så kan vi nok næsten følges

Det kunne da være spænende

Hvor langt tid har i prøvet ?

Anmeld

6. februar 2013

**Ønskebabyen

o1Mutte skriver:

Ja det er bare rigtig dejligt Har ventet længe på det efterhånden

Nej det aner jeg ikke. Men min mand har moderat nedsat sædkvalitet. Så meget ved vi. Og så var der noget med nogen af mine hormoner. Som jeg vist nok producerede for meget af. Men er ikke sikker. :/
Har lidt svært ved at forstå min læge over telefonen, da han ikke taler så godt dansk.

Hvilken behandling er I i?

Okay..

Vi er igang med ICSI

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.