Beklager hvis den ligger forkert, men kunne ikke lige finde hvor jeg ellers kunne placere den.
Jeg søger nogle med stofskifte sygdom, som kan fortælle mig lidt omkring deres forløb. Jeg har i dag været ved lægen på grund af gener i halsen i en længere periode, og jeg skal ha taget bodprøver for mit stofskifte i morgen, min symptomer peger mest mod for høj stofskifte, men ved jo self. ikke om der er noget.
Men nu har jeg sidder og læst lidt om det og det der rammer mig, er alt det omkring at det kan være svært at blive gravid, måske derfor der intet er sket endnu, påtrods af vores søn er lavet i første forsøg.. Ja jeg kan slet ikke helt formulere alle de ting der dråner gennem hovedet på mig lige nu, og burde måske også bare lade det ligge til jeg kender svaret, men det er svært, da der står noget om at der er stor risiko for abort eller fortidlig fødsel, hvis man er ubehandlet, og egentlig burde det være bedst at vente med at blive gravid til jeg kender svaret, hvilket jeg også vil gøre, men er lige midt i muligheden for det, og vi har også forsøgt før jeg vidste det her.
Er der nogen der først har opdaget da de var gravide og det gik godt? Og hvad med jer der har opdaget det inden hvordan foregik det hele og kunne i selv blive gravide. For vi kan vel ikke få hjælp, når vi har et fælles barn i forvejen.
Håber der er nogen der kan følge med i mit rodede ind læg.