kan jeg ikke få noget hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Aagaard

Koge æg i mikro - pakke dem ind i sølvpapir og ned i skål med vand ( helt dækket)
Frikadeller i ovn - smurt fad, sætte farsen på i boller - som på panden + et dryp olie over hver. I ovnen i 30-40 min
Medister laves i ovnen på samme måde som på panden - koges i fadet i 10 min på hver side. Og steges så i fadet i ca 30 min.
Det tager lidt længere i ovnen før de er gennemstægt end på panden.
Lasange
Bagte kartofler
Hasselbagte kartofler
Kartoffel/rodfrugt både med krydr olie.
Pasta og ris kan koges i mikroen. Kartofler kan sikkert også - det har jeg aldrig prøvet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Isabella_mor

StineW79 skriver:

Ja det er sikkert derfor. Det er i hvert fald et rigtig flot billede. Vh stine

haha ja jeg har kun haft en årgang hvor jeg levede af de der nudler man bare kaster i en skål og tilsætter kogende vand... 

takker

Anmeld

5. februar 2013

Isabella_mor

Aagaard skriver:

Koge æg i mikro - pakke dem ind i sølvpapir og ned i skål med vand ( helt dækket)
Frikadeller i ovn - smurt fad, sætte farsen på i boller - som på panden + et dryp olie over hver. I ovnen i 30-40 min
Medister laves i ovnen på samme måde som på panden - koges i fadet i 10 min på hver side. Og steges så i fadet i ca 30 min.
Det tager lidt længere i ovnen før de er gennemstægt end på panden.
Lasange
Bagte kartofler
Hasselbagte kartofler
Kartoffel/rodfrugt både med krydr olie.
Pasta og ris kan koges i mikroen. Kartofler kan sikkert også - det har jeg aldrig prøvet.

sølvpapir i mikroovnen... det er da farligt.

okay. 

idag fik vi hj. lavet pizza... det var nemt..

Anmeld

5. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Isabella_mor skriver:

haha ja jeg har kun haft en årgang hvor jeg levede af de der nudler man bare kaster i en skål og tilsætter kogende vand... 

takker

Dem levede jeg af i min vilde ungdom. Og i min sidste graviditet, spiste jeg det hver tirsdag og torsdag. Elsker cup nudel! Vh stine

Anmeld

5. februar 2013

Isabella_mor

StineW79 skriver:

Dem levede jeg af i min vilde ungdom. Og i min sidste graviditet, spiste jeg det hver tirsdag og torsdag. Elsker cup nudel! Vh stine

jeg levede af det da jeg boede hos min far.. jeg foragtede sovs og kartofler. nu kan jeg ikke leve uden sovs men nudler spiser jeg da også ind imellem.. og er også begyndt at kunne få dem med i maden på andre måder end lige fattigrøvsmetoden

Anmeld

5. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Isabella_mor skriver:

jeg levede af det da jeg boede hos min far.. jeg foragtede sovs og kartofler. nu kan jeg ikke leve uden sovs men nudler spiser jeg da også ind imellem.. og er også begyndt at kunne få dem med i maden på andre måder end lige fattigrøvsmetoden

Jeg elsker bare dem til 5 kr i en bøtte, fra Bilka med kylling! Det er nemt aftensmad, når man har aftensvagt! Vh stine

Anmeld

5. februar 2013

Aagaard

Isabella_mor skriver:

sølvpapir i mikroovnen... det er da farligt.

okay. 

idag fik vi hj. lavet pizza... det var nemt..

Ja, det er farligt hvis det ikke er dækket af vand. Grunden til at det er farligt er at det varmes op meget hurtigt, men vandet optager varmen så der er ingen ko på isen.

Anmeld

5. februar 2013

Benjamins'mor

Rå stegte kartofler, rodfrugter og en oksesteg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.