Trodsaldren eller stadig reaktion??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

helle85

Jibbe skriver:

Ja men jeg tror altså mor er primær person medmindre det er far der har taget hele barslen. Du er den tryggeste han kender. Der hvor han har spist ved dit bryst og lagt og sovet i dine arme mest osv

jeg vil lige komme med en kommentar

selvom far ikke har haft barsel, så kan barnet værer lige så tryg ved ham som hos moren,(også selvom hun har været primær person ved at amme osv.) hvis han har taget sig lige så meget af barnet, nå han har haft fri.

min søn er meget mor´s dreng da far ikke tog sig så meget af ham da han fordi han grad meget, men ved freja tog han sig meget af nå han havde fri så lucas ikke blev til side sat da han stadig var meget lille. og hun er rigtig meget far´s pige

så jeg tror ikke hendes søn har taget skade på længer sigt, da han har været i de omgivlser som han plejer. og har været sammen med far som han også har været der fra da han var lille af.
men samtidig som jeg har skrevet i de andre indlæg at han skal værer sikker på at mor ikke forsvinder.

men hvis han vær blevet sendt hen hos bedsterne og værer i 1 mdr tror jeg det havde været værer da han så også ville værer et helt andet sted end hjemme osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

helle85

Tak for svar:-):-)

det var så lidt.

du er velkommen til at skrive privat hvis du har brug for det, da jeg også har deprisson men dog har jeg det en del bedre end for et år siden. men dog har jeg aldrig være indlagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.