Gjort hvad vi kunne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

MariaKyedDK

come2 skriver:

Jeg tror du gør alt for meget

Jeg blev gravid den måned jeg havde smidt det på hylden og ikke taget hverken ÆL teste eller spekuleret over at nu er det nu vi skal have sex  

ja jeg tænker det samme som dig, vi prøvede også helt vildt sindsygt i 3½ år, men den måned hvor jeg havde opgivet det og vi kun havde sex 1 gang MAX 2 gange, der blev jeg pludselig gravid.

så tror os TS skal slappe lidt mere af ved det er sindsygt svært når det er det højeste ønske med en baby i maven...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Det er jo ikke sikkert at din ÆL ligger på 14 dagen præcis, hver måned

Vi havde sex 2 gange, den måned jeg blev gravid med nr 2

Sex hver 2-3 dag skulle (måske) optimere chancerne

Derfor begyndte jeg med ÆL tests

Anmeld

5. februar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Mn cyklus er 28, og alle beregninger sagde at min Frugthedsperiode lå fra d. 26 Januar til d.1 Feb, med ÆL d. 31

Vi sexer så hver dag fra d. 26 til d. 1 Feb,

MEN skulle vi have sexet d. 02 og 03 feb også?

Kan ikke huske om vi sexede den 2, eller ej

Den sidste mens var 17 Jan, forrige var 20 Dec og før det var det d 21 Nov

Tager Folin og Gelé Royal, , 8. måned vi er i gang med

Det dummeste i kan gøre er i hvert fald at sexe hver dag under æl, sædcellerne bliver kun mere dovne af det. I skal sexe hvert 2. dag i stedet for 

Ud over det så er æl teste tit forkerte (kan se mange herinde har problemer med dem og jeg kunne heller ikke selv få dem til at virke), dette påvirker dig - så synes så bestemt du skulle droppe de tests og så bare tage en g-test den dag der skulle være forventet mens 

Anmeld

5. februar 2013

Kløver

Det bedste er faktisk sex hver 2-3 dag og vi har ikke haft held med alm æl-teste, til grngæld har de digitale givet hurtig succes her

Anmeld

5. februar 2013

L&V

Anonym skriver:

Jeg går ikke og tænker over det dagligt, men tankerne er da meget på baby, da man jo tager vitaminer osv.

Men man er vel nød til at finde ÆL for at optimere chancerne for en graviditet...

Jeg tror tit det giver bagslag. ved mine 3graviditeter er der max gået 1måneder fra vi aftalte vi ville ha en mere til vi havde de to strejer og vi har aldrig planlagt pb dato,æl testet, kendt test datoer eller noget som helst men taget det stille og roligt uden en masse værk

Anmeld

5. februar 2013

nielsen80

Chancen for at blive gravid er der i hvert fald, når I har haft sex i den periode.

Mht at tænke på det, er mit råd, at du skal gøre det som falder dig naturligt, og IKKE begynde at stresse over om det nu er din skyld, du ikke er gravid, fordi du tænker for meget på det. Man skal altså stresse sig selv pænt meget for, at det har en effekt på fertiliteten - og det der sker er, at din æl udebliver, hvilket jo ikke er tilfældet her. Det er et standard og velment råd, at man skal lade vær med at tænke på det.....det er bare meget sjældent at det er muligt at følge, da rådet oftest ender ud i, at man stresser og tænker over, om man nu tænker for meget på pb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.