Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
- Jeg aner faktisk ikke, hvad som er det korrekte....
Umiddelbart ville jeg have sagt en andorraner.
tror det staves andorianer
er mit bedste bud
Ciss skriver: - Jeg aner faktisk ikke, hvad som er det korrekte.... Umiddelbart ville jeg have sagt en andorraner.
Silas&Mille skriver: Hvad hedder en person fra Andorra?En fra Frankrig hedder en franskmand, en fra Spanien hedder en spanier, Men hvad hedder en fra Andorra?Håber der er nogen der kan hjælpe.
Hvad hedder en person fra Andorra?En fra Frankrig hedder en franskmand, en fra Spanien hedder en spanier, Men hvad hedder en fra Andorra?Håber der er nogen der kan hjælpe.
Leneur skriver: De hedder blandt andet spaniere, portugisere og andorrarere.... Googlede Andorra indbygger og så kom der lidt frem.
De hedder blandt andet spaniere, portugisere og andorrarere.... Googlede Andorra indbygger og så kom der lidt frem.
Andorransk
Siger det hvis man går via wikipedia så er en minister en andoransk minister
Paa engelsk mener jeg jeg en person fra Andorra kaldes Andorran, saa umiddelbart andorraner, men gaetter kun
Indfødte andorranere udgør kun bla bla bla..
så andorranere (hurra for wikipedia)
Problembarnet skriver: Indfødte andorranere udgør kun bla bla bla.. så andorranere (hurra for wikipedia)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128