Kan du heller ikke sove??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

MyLove E

Jeg kan ikke. Jeg er bange for at falde i søvn. Eller jeg er mest bange for at drømme
Jeg drømmer rigtig meget og rigtig livligt. Det er meget hårdt for det gener mig meget i løbet af dagen. For det første er jeg ikke ud hvilet og så har jeg drømmen i hovedet HELE dagen.

Natten til søndag drømte jeg at min mand havde været mig utro med hans bedste veninde og at det faktisk havde været sammen i 20 år uden nogen vidste noget. Det var en meget hård drøm og jeg vågne også grædende op Den bliver ved med at sidde i mit hoved, ja nu tør jeg så ikke sove

Hvorfor sover i ikke??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Gittemor09

Tauf skriver:

Jeg kan ikke. Jeg er bange for at falde i søvn. Eller jeg er mest bange for at drømme
Jeg drømmer rigtig meget og rigtig livligt. Det er meget hårdt for det gener mig meget i løbet af dagen. For det første er jeg ikke ud hvilet og så har jeg drømmen i hovedet HELE dagen.

Natten til søndag drømte jeg at min mand havde været mig utro med hans bedste veninde og at det faktisk havde været sammen i 20 år uden nogen vidste noget. Det var en meget hård drøm og jeg vågne også grædende op Den bliver ved med at sidde i mit hoved, ja nu tør jeg så ikke sove

Hvorfor sover i ikke??

eeej puha sikke da nogle drømme øv, kan da godt forstå du ikke kan sove så

jeg sover ikke fordi jeg lige har renset og vasket flasker, så nu tørrer de inden der skal laves mad og så sover jeg bare generelt ikke for tiden...

der har lige været nogle drømme, billeder, syge børn, der har gjort mig nervøs og ikke så glad for at sove.... (ender ud i ubehagelige drømme)

Anmeld

5. februar 2013

MyLove E

Gittemor09 skriver:

d

eeej puha sikke da nogle drømme øv, kan da godt forstå du ikke kan sove så

jeg sover ikke fordi jeg lige har renset og vasket flasker, så nu tørrer de inden der skal laves mad og så sover jeg bare generelt ikke for tiden...

der har lige været nogle drømme, billeder, syge børn, der har gjort mig nervøs og ikke så glad for at sove.... (ender ud i ubehagelige drømme)

Jeg før faktisk nogle beroligende pille. og de virker tit. Men ikke hver nat:-(

Mine.drømme er mærkelige stederne de forgår er fra min barndom/ungdom og personerne er fra nu...

Anmeld

5. februar 2013

Gittemor09

Tauf skriver:

Jeg før faktisk nogle beroligende pille. og de virker tit. Men ikke hver nat:-(

Mine.drømme er mærkelige stederne de forgår er fra min barndom/ungdom og personerne er fra nu...

øv, det lyder bare rigtig ubehageligt...

er det hver nat? eller kun indimellem, hvis der er sket noget i løbet af dagen, du er alene??

undskyld hvis jeg kommer for tæt på...

Anmeld

5. februar 2013

dukke

Tauf skriver:

Hvorfor sover i ikke??

Lyder ikke rart på nogle måde med de drømme
Jeg har selv svært ved at sove om natten pga mange plukveer
Og så piller jeg på min kæreste når vi sover og vågner af det

Anmeld

5. februar 2013

Sujan

Æv med de drømme. Lyder bestemt ikke rart.

jeg sover ikke fordi, manden snorker. Er også ved at skrive ansøgninger og de køre rundt i hovedet på mig. Håber snart jeg bliver træt, da min datter står tidligt op og ved jeg vil være smadret hele dagen i morgen.

Anmeld

5. februar 2013

Mum33

er i uge 39 og har ingen ro længere øv at være vågen om natten.

Anmeld

5. februar 2013

livhemdrup

Jeg sidder og ammer min søn som kom til verden for under 24 timer siden 

Anmeld

5. februar 2013

katrine26

livhemdrup skriver:

Jeg sidder og ammer min søn som kom til verden for under 24 timer siden 

lyder bare hyggeligt. Tillykke med ham. Katrine26. 

Anmeld

5. februar 2013

Alanda

Tauf skriver:

Hvorfor sover i ikke??

jeg sov men så hoppede min kæreste rundt i sengen og så vågnede jeg og nu kan jeg ikke sove for smerte i mavsen. er nok også lidt nervøs for imorgen når jeg skal til jdm og have en tid til igangsættelse. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.