kaster op bare ved at se mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja ved ikke lige hvad der sker det startet for et par mdr siden og bliver bare væreog være har rigtig meget er selv med to børn fast arbejde osv jeg er ved at være godt træt kaster op hele tiden får jeg mad eller drikke går der max 5 min...

Hvad sker der hjælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Ja ved ikke lige hvad der sker det startet for et par mdr siden og bliver bare væreog være har rigtig meget er selv med to børn fast arbejde osv jeg er ved at være godt træt kaster op hele tiden får jeg mad eller drikke går der max 5 min...

Hvad sker der hjælp 

Jeg forbinder automatisk opkast over længere tid med graviditet, men det går jeg ud fra er udelukket, og så har jeg ingen bud. Mon ikke det er ved at være tid til at kontakte din læge?

Anmeld

5. februar 2013

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Hvad sker der hjælp 

stress, tænker jeg...

- at du trænger til aflastning.

Dine børn er små kopi maskiner, så de gør/lærer af at se på dig. Så når de ser dig være nedslidt og skidt tilpas, så påvirker det også dem - selvom man ikke lige tror det. Hvad de ikke kan se, det hører de.

Ville tage til lægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.