Skal jeg gør noget?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

ZamanogDania

Min datter som er 3 år er syg. Hun fik det skidt i bh i dag. Hendes tem var omkring 39,4 i bh. Vi kom hjem og hun var sløv og varm. Hun har spist en skål yoghurt og kiks. Har os drukket. Men problemet er hun faldt i søvn kl 17:30 Og sover stadig

jeg har været ind og kigge til hende mange gangen. Og har vækket hende for at give lidt vand. 

Men skal jeg gør andet? Altså hun er stadig varm. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

PernilleogLouis

Jeg ville bare lade hende sove

rigtig god bedring med hende

Anmeld

4. februar 2013

K&S

ZamanogDania skriver:

Min datter som er 3 år er syg. Hun fik det skidt i bh i dag. Hendes tem var omkring 39,4 i bh. Vi kom hjem og hun var sløv og varm. Hun har spist en skål yoghurt og kiks. Har os drukket. Men problemet er hun faldt i søvn kl 17:30 Og sover stadig

jeg har været ind og kigge til hende mange gangen. Og har vækket hende for at give lidt vand. 

Men skal jeg gør andet? Altså hun er stadig varm. 

Jeg ville bare lade hende sove i et køligt rum

Rigtig god bedring...!

Anmeld

4. februar 2013

Nessie

Min søn har også lige været syg med feber osv.
Vi lod ham bare sove, når han havde behov for det, og havde vand stående til ham hele tiden. Mad ville han ikke have så meget af, men så længe han fik væske var vi tilfredse.

Hvis hun bliver ved med at have feber,  skal du selvfølgelig lige kontakte lægen

God bedring med hende

Anmeld

5. februar 2013

ZamanogDania

Tak til jer alle. Jeg gjorde som i skrev. Hun har det bedre i dag, men piver meget. Det er nok normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.