Ingen sæd afgang :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Jo så kan han godt komme :s

Lyder godt nok mystisk :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Ja han vil os gå til lægen og høre..

Anmeld

4. februar 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Anmeld

4. februar 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Det kan jeg godt forstå Håber i finder ud af noget

Anmeld

4. februar 2013

Karla

Anonym skriver:

Neeej det gør han nemlig ikke..

Det lyder underligt synes jeg. Min mand havde rigtig svært ved det da han tog noget antidepressiv medicin.
Har det været sådan altid? Ellers kan det jo skyldes stress/bekymringer

Anmeld

4. februar 2013

dukke

Anonym skriver:

Nogen der kender til dette problem.

Min kæreste kan ikke få sæd afgang, ligemeget hvor meget vi sexer kommer han ikke..

Hvad kan det skyldes?

Skulle spørger fra min kæreste hvor længe i har været sammen og om det altid ha været et problem for han synes det lyder som om han har problemer med at holde sig tændt og har for mange tanker i hovedet når i har sex

Anmeld

5. februar 2013

LRJ

Ville gerne svare på det, men da muligheden til at være anonym ikke er der så vil jeg svare kort på det..

Det er meget normalt mellem nogle mænd, min kæreste har aldrig kunnet, hvis han ikk selv havde gjort det, eller hvis jeg gjorde det med hånden bagefter, jeg troede det var fordi han ikk tændte på mig, så snakkede med en sexterapeut ( ved ikk li hvordan det staves) og fik af vide set var meget normalt og mange mænd ikk kunne, nogle pga præsentations angst, andre kan bare ikk, men de kan lære det

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Det lyder underligt synes jeg. Min mand havde rigtig svært ved det da han tog noget antidepressiv medicin.
Har det været sådan altid? Ellers kan det jo skyldes stress/bekymringer

pas, vi er forholdvis nye sammen ..

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Ville gerne svare på det, men da muligheden til at være anonym ikke er der så vil jeg svare kort på det..

Det er meget normalt mellem nogle mænd, min kæreste har aldrig kunnet, hvis han ikk selv havde gjort det, eller hvis jeg gjorde det med hånden bagefter, jeg troede det var fordi han ikk tændte på mig, så snakkede med en sexterapeut ( ved ikk li hvordan det staves) og fik af vide set var meget normalt og mange mænd ikk kunne, nogle pga præsentations angst, andre kan bare ikk, men de kan lære det

har ikke vip halløj til at kan gøre det muligt..

men tak for dit svar alligevel ..

jeg tror måske det skyldes præsentions angst, for han kan sagtens hvis han gøre det selv..

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

dukke skriver:

Skulle spørger fra min kæreste hvor længe i har været sammen og om det altid ha været et problem for han synes det lyder som om han har problemer med at holde sig tændt og har for mange tanker i hovedet når i har sex

vi er nye på den front ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.