Takkekort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

MorDk

Har I sendt takkekort ud efter barnedåben?

Jeg gjorde det med min søn og regner stærkt med jeg også gør det denne gang! Holdt barnedåb igår. Tænker at sende dem om en lille uges tid eller sådan?! Hvad tænker I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

morethanperfect

MorDk skriver:

Jeg gjorde det med min søn og regner stærkt med jeg også gør det denne gang! Holdt barnedåb igår. Tænker at sende dem om en lille uges tid eller sådan?! Hvad tænker I?

Nææ det har vi da ikke ..

Vi skrev det over beskeder på facebook efter Oscars dåb , mrn har egentlig ikke tænkt over det .. 

Anmeld

4. februar 2013

Masig

MorDk skriver:

Vi gjorde. Mener de kom ud ca. To uger efter dåben. 

Anmeld

4. februar 2013

StudPsyk

MorDk skriver:

Nej, det gjorde vi ikke... Ærligt var overskuddet der ikke, da Rose var et barn, som skreg meget og krævede meget tid.. Derfor fik vi heller aldrig lavet hjemmelavede invitationer som ønsket..

Anmeld

4. februar 2013

K&S

Janne T. skriver:

Nej, det gjorde vi ikke... Ærligt var overskuddet der ikke, da Rose var et barn, som skreg meget og krævede meget tid.. Derfor fik vi heller aldrig lavet hjemmelavede invitationer som ønsket..

The story of my life

Anmeld

4. februar 2013

StudPsyk

K&S skriver:

The story of my life

... Og grunden til, at jeg er gået i gang med at lave bordkort og invitationer til lillebrors dåb, selvom jeg kun er 31+5

Anmeld

4. februar 2013

K&S

Janne T. skriver:

... Og grunden til, at jeg er gået i gang med at lave bordkort og invitationer til lillebrors dåb, selvom jeg kun er 31+5

Anmeld

4. februar 2013

2babygirls

MorDk skriver:

Ja det gjorde vi. Dog gik der noget tid, da svigerne havde alle billederne og ikke var så hurtige med at aflevere kopier

Anmeld

4. februar 2013

MorDk

Har lavet et takkekort... som jeg tænker jeg ville sende. Er lige blevet færdig med det...

Anmeld

7. februar 2013

Benjamins'mor

Nej, vi sagde tak til alle til selve dåben.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.