Søger jeres erfaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

Lililili

Er der nogle af jer der har gode/ dårlige erfaring med bogen "spis dig gravid"? Har den hjulpet med graviditet? på at tabe sig, eller er den spild af penge? Er den oplysende på den gode måde eller mangelfuld?

Der har sikker tidligere været indlæg om dette, så beklager hvis det er en gentagelse, men kunne virkelig godt bruge lidt informationer fra jer der ved noget om det :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Viventerjer

LiLyKa skriver:

Er der nogle af jer der har gode/ dårlige erfaring med bogen "spis dig gravid"? Har den hjulpet med graviditet? på at tabe sig, eller er den spild af penge? Er den oplysende på den gode måde eller mangelfuld?

Der har sikker tidligere været indlæg om dette, så beklager hvis det er en gentagelse, men kunne virkelig godt bruge lidt informationer fra jer der ved noget om det :-)

Det en øjenåbene bog, man bliver virkelig overrasket over hvad der står i den kan klart anbefales .. Den er lige til og letforståeligt .. Den beskriver mange der blevet gravid den vej igennem

Anmeld

7. februar 2013

pcoramt

LiLyKa skriver:

jeg købte den brug på dba.dk til 50 kr.. og den er helt sikker pengene værd, selv om jeg ikke fik nået at bruge den.. den er os rigtig god, når du er blevet gravid så den kan varmt anbefales, men købt brugt, det er billigt og lige så godt

Anmeld

7. februar 2013

Lililili

Mange tak for jeres svar...

Og super ide med at finde den brugt

Anmeld

7. februar 2013

tarkoflen

Jeg har en veninde, der både tabte sig og blev gravid

Du kan evt. starte med at låne den på biblioteket og se, om det er noget for dig?

Held og lykke med baby projektet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.