Vil ikke spise noget :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Min datter har mistet sit appetit efter at hun lørdag aften kastede op :-( Hun vil bare slet ikke spise noget og det er simpelthen så frustrerende :-( For hun har altid været en pige med meget stor appetit og har kunne spise alt hvad der blev serveret og nu ingenting
Ih..please fortæl mig at hun får sin appetit igen!
Hun har ikke feber og er stadig glad men ikke helt hundrede procent på toppen.
Hvor mange dage må der går hvor hun ikke spiser før man skal kontakte lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da thea havde opkastsyge, kastede hun op i 2 1/2 dag, og der gik ca 3 uger før hendes appetit rigtig vendte tilbage. Hun ville gerne drikke, så hun fik masser af vand og cola. Hun tabte 1 1/2 kg på en uge. 

Vil sige at så længe hun bare drikker godt, ska du ik være alt for bekymret. Sulten ska nok komme igen!! Vh stine

Anmeld

4. februar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
StineW79 skriver:

ersimpeltheDa thea havde opkastsyge, kastede hun op i 2 1/2 dag, og der gik ca 3 uger før hendes appetit rigtig vendte tilbage. Hun ville gerne drikke, så hun fik masser af vand og cola. Hun tabte 1 1/2 kg på en uge. 

Vil sige at så længe hun bare drikker godt, ska du ik være alt for bekymret. Sulten ska nok komme igen!! Vh stine

At drikke er hun god til så det er jeg ikke bekymret for.
Synes bare det er så svært når hun bare vender på en tallerken og intet vil have :-( Håber det er bedre imorgen.

Anmeld

4. februar 2013

Mullepilige

prøv give det beste hun kan lig og se om hun vil have det det være prøve det hjælp det jeg var praktik i børnhave hvor der var en forældre der hade det samme som med din datter og det hjalp og ellers spørge hvad hun vil have hvis du har prøv med livretten mhv mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.