Geocaching :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

MyLove E

Hej..

Er der andre som tager på geocaching ? Eller har gjort ? Vi bruger det en del når vi er på ferie eller weekend tur. Syntes det er meget hyggeligt.

Vores Gps er desværre ikke så god mere den er ca. 12 år gamle . Er der nogen er jer som har en nye model som i ikke bruger mere?? Så vil vi måske gerne købe den. Vi kunne nemlig godt tænke os at gøre det noget mere sammen med Elias :-):-):-)

MEN i må også gerne fortælle om gode steder i har fundet skatte:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Miss Kat

Jeg har gjort det tidligere lige omkring da det kom frem, sammen med mine forældre eller på ferier. Det er faktisk super hyggeligt og jeg kan forestille mig, det måske også er en god måde at aktivere børnene på når man er på tur? Eller ganske enkelt bare som grund til at tage af sted sammen som familie?

Det er simpelthen en vild følelse at stå på Forum Romanum i Rom eller andre vildt besøgte steder, og så finde noget, som andre "uinviede" overhovedet ikke aner er der, på trods af den enorme mængdemenneske.

Anmeld

4. februar 2013

MHB

Vi geocacher ret meget og har også fået spredt det så et par venner og næsten hele min familie er med på legen nu!

Vi har en dakota 10 og en dakota 20 GPS og dem er vi rigtig glade for. De er ikke så store og koster ikke alverden! Har vi dem ikke lige med bruger vi vores telefoner...

Vi fandt mange cacher sidste år, men kan godt mærke at der ikke er helt så meget energi til det med graviditeten, men vi kommer nu afsted stadig

Anmeld

4. februar 2013

MyLove E

MHB skriver:

Vi geocacher ret meget og har også fået spredt det så et par venner og næsten hele min familie er med på legen nu!

Vi har en dakota 10 og en dakota 20 GPS og dem er vi rigtig glade for. De er ikke så store og koster ikke alverden! Har vi dem ikke lige med bruger vi vores telefoner...

Vi fandt mange cacher sidste år, men kan godt mærke at der ikke er helt så meget energi til det med graviditeten, men vi kommer nu afsted stadig

Har app til tlf ? Hvilken en bruger i?? Vi har snakket om det, men har hørt den tager vildt meget strøm.. Ved du hvad sådan en Gps koster??

Jeg har fundet min første travle bugs i dag

Jeg har kun gjort det i nogle år:-)

Anmeld

4. februar 2013

MHB

Tauf skriver:

Har app til tlf ? Hvilken en bruger i?? Vi har snakket om det, men har hørt den tager vildt meget strøm.. Ved du hvad sådan en Gps koster??

Jeg har fundet min første travle bugs i dag

Jeg har kun gjort det i nogle år:-)

Vi begyndte for et par år siden, men det var først sidste år vi for alvor kom i gang. Vi har lidt over 700 fund nu. 

Dakota 10 koster omkring 11-1200 fra ny og Dakota 20 koster omkring 1700 fra ny. Vi købte 10'eren brugt på DBA for 600 kr og 20eren fra ny af. 20eren er min, og jeg blev træt af at kæresten snuppede den med sig i ny og næ når han skal arbejde langt væk, så jeg købte 10eren til ham Etrex 10 og 20 ligger i samme prisklasse men er uden touchskærm så kan man jo vælge det man er mest til. 

Vi har android telefoner og bruger den app der hedder C:Geo og ja det bruger mega meget batteri, så vi bruger helst GPSerne - GPSerne er også meget mere præcise! Men det er fint nok med telefonerne hvis man har lige hurtigt skal se om der er nogle i området...

Anmeld

4. februar 2013

MyLove E

MHB skriver:

Vi begyndte for et par år siden, men det var først sidste år vi for alvor kom i gang. Vi har lidt over 700 fund nu. 

Dakota 10 koster omkring 11-1200 fra ny og Dakota 20 koster omkring 1700 fra ny. Vi købte 10'eren brugt på DBA for 600 kr og 20eren fra ny af. 20eren er min, og jeg blev træt af at kæresten snuppede den med sig i ny og næ når han skal arbejde langt væk, så jeg købte 10eren til ham Etrex 10 og 20 ligger i samme prisklasse men er uden touchskærm så kan man jo vælge det man er mest til. 

Vi har android telefoner og bruger den app der hedder C:Geo og ja det bruger mega meget batteri, så vi bruger helst GPSerne - GPSerne er også meget mere præcise! Men det er fint nok med telefonerne hvis man har lige hurtigt skal se om der er nogle i området...

Mange tak for svar:-) Vi har jo ikke så mange:-) 380 ca. Jeg har måske været med til ca. 30... :-):-):-)

Så må vi på DBA :-)

Anmeld

4. februar 2013

MHB

Tauf skriver:

Mange tak for svar:-) Vi har jo ikke så mange:-) 380 ca. Jeg har måske været med til ca. 30... :-):-):-)

Så må vi på DBA :-)

Vi havde fundet ca. 200 inden vi købte vores dakota 20 og så tog det fart.. det er så nemt når man har en rigtig GPS med, hvor man kan lave papirfri caching

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.