engel© skriver:
Hej
Jeg syntes det er en rigtig svær størrelse du tager hul på her ... Og jeg er meget spændt på at læse hvad andre syntes ...
Langt hen af vejen er jeg enig med dig om hvad far bør være med til ...
de 1100 han 'slipper' med om måneden rækker jo ikke langt når man tænker på hvad et barn koster om måneden ... Og efter hvad jeg kan forstå - så kan faderen jo også trække børnepengene fra ...
Men når den virkelige verden banker på, tvivler jeg på at specielt mange fædre vil punge ud med de ting du nævner ... Desværre ...
Når de er små, er det måske lidt svært for dem selv at 'bestemme' hvor meget de vil se far - men jeg syntes da som udgangspunkt at det er ok at børnene ser deres fædre mere end 'standart samvær' hvis det er deres ønske ...
Mvh
Engel
Jo jo..han kan trække det fra..er det 600-700kr han reelt giver...det mener jeg.
Mine drenge er 3,6 og 12 år og de bestemmer selv hvor meget og lidt de er der...den lille skal afleveres men de store gå selv derover når de vil..han bor 150 m. fra mig. Men de har faste dage også, men der må de nu gerne blive hos mig hvis jeg er hjemme,...men som udgangspunkt er de to små hos ham hveranden weekend.
Jeg har fra starten lagt ud med at vi er fælles...han ville jo også have fælles forældremyndighed(som de fleste fædre vil)...og vil man det, så er det FÆLLES, på alle områder...igen, så mener jeg ikke bare man kan tage det man synes er sjovt og læne sig tilbage på andre områder.
heldigvis er min x enig, så han er med indover...økonomisk og følelsesmæssigt og har jo dermed et super forhold til sine børn.
Knsu Eva..som sgu nok er en streng x at have-griner
Anmeld