ICSI behandling??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

mkj

Hej piger.

Jeg har fundet en kæreste, som er stereliseret og som har 2 børn. Jeg har selv en søn, men vi ønsker at få et barn sammen.

I november fik min kæreste en refertillisation, så der kan være en chance for, at der igen er " held i sprøjten". Han skal aflevere en sædprøve i denne måned, og krydser fingre for positiv svar.

Men men... Hvad nu hvis svaret er negativ, hvad skal der så ske??

Det er noget med, at man kan tage noget sæd ud fra min kæreste, og æg fra mig, befrugte det og sætte det op igen, er det det der kaldes ICSI behandling?

Når nu det er vores første barn sammen, er behandling så gratis eller?

Er lidt nysgerrig på hvad der skal ske, hvis svaret på sædprøven er negativ.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

ønskebørn74

Hej piger.

Jeg har fundet en kæreste, som er stereliseret og som har 2 børn. Jeg har selv en søn, men vi ønsker at få et barn sammen.

I november fik min kæreste en refertillisation, så der kan være en chance for, at der igen er " held i sprøjten". Han skal aflevere en sædprøve i denne måned, og krydser fingre for positiv svar.

Men men... Hvad nu hvis svaret er negativ, hvad skal der så ske??

Det er noget med, at man kan tage noget sæd ud fra min kæreste, og æg fra mig, befrugte det og sætte det op igen, er det det der kaldes ICSI behandling?

Når nu det er vores første barn sammen, er behandling så gratis eller?

Er lidt nysgerrig på hvad der skal ske, hvis svaret på sædprøven er negativ.

Det hedder TESA når de tager hans sæd ud.. IVF når de putter dine æg og hans sæd sammen og de passer sig selv.. ICSI er når der puttes en sædcelle ind i ægte via en fin kanyle.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.