Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
på et lille fint guld æg
men ligger på sofaen da de har overstimoleret mig denne gang så skal slappe af og drikke meget væske og spise mange proteiner veje mig hver dag og ringe ind på klinikken for at de kan følge mig og for at det ikke skal ende gal
så hura for tv dvd og masser af vand
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg hepper på en positiv test meget snart:-) God bedring!!
Lægeordineret sofaligning er helt ok
Håber ikke du har det slemt med overstimuleringen.
Krydser alt hvad jeg kan for at det lykkes denne gang
tarkoflen skriver: Tillykke med, at du ruger Men øv de har overstimuleret dig håber ikke du er for slemt ramt!God bedring! Jeg hepper på guldægget
Tillykke med, at du ruger Men øv de har overstimuleret dig håber ikke du er for slemt ramt!God bedring! Jeg hepper på guldægget
takker det håber jeg også det er en slem omgang da de har lagt mig på sofaen de næste par dage men nu må vi se
Putomanen skriver: Hep hep hep på det lille guldæg.På trods af overstumileringen lyder sofaen og tv rigtig godt
Hep hep hep på det lille guldæg.På trods af overstumileringen lyder sofaen og tv rigtig godt
takker ja det er da lige til at holde til
Lisbeth1985 skriver: Jeg hepper på en positiv test meget snart:-) God bedring!!
takker
Nessie skriver: Lægeordineret sofaligning er helt ok Håber ikke du har det slemt med overstimuleringen. Krydser alt hvad jeg kan for at det lykkes denne gang
takker det håber jeg ogsa men kunne godt finde noget andet at bruge min ferie på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128