Baby og medister

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.367 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

christinak

her kommer nok et lidt dumt spørgsmål, men ville i give jeres barn på 9,5 mdr medister til aften uden skind? Tænker der jo nok er meget salt i kødet plus han får lidt salt fra den brune sovs. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Julemusen

Hehe godt spørgsmål. Men ja jeg har givet min søn det når vi nu engang fik det. Jeg tager det ikke så højtideligt med det salt. Jeg tilsætter det ikke i hans mad da jeg lavede separat mad til bare ham. Og nu når han kan spise alt hvad vi kan holder jeg lidt igen med salten i sovsen og kødet. Så kan vi andre bare putte noget på bagefter.

Anmeld

4. februar 2013

christinak

Kitty-Katten skriver:

Hehe godt spørgsmål. Men ja jeg har givet min søn det når vi nu engang fik det. Jeg tager det ikke så højtideligt med det salt. Jeg tilsætter det ikke i hans mad da jeg lavede separat mad til bare ham. Og nu når han kan spise alt hvad vi kan holder jeg lidt igen med salten i sovsen og kødet. Så kan vi andre bare putte noget på bagefter.

Jeg plejer også at holde igen med salt i vores mad da han får det samme som os og kommet cs 1/4 stk boullion terning i sovsen til ca 5 5-6 dl sovs, men bliver bare i tvivl om der var for meget salt i medisteren 

Anmeld

4. februar 2013

christinak

4. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det ville jeg! Vh stine

Anmeld

4. februar 2013

2babygirls

christinak skriver:

her kommer nok et lidt dumt spørgsmål, men ville i give jeres barn på 9,5 mdr medister til aften uden skind? Tænker der jo nok er meget salt i kødet plus han får lidt salt fra den brune sovs. 

Jeg ville gøre det. Det er jo ikke fordi han bliver overdoseret hver dag

Anmeld

4. februar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det ville jeg helt klart. Lad evt. være med, at salte sovsen og I voksne putter så det salt på I ønsker.

Anmeld

4. februar 2013

christinak

StineW79 skriver:

Ja det ville jeg! Vh stine

Tak du er bare super til at svare hver gang

Anmeld

4. februar 2013

christinak

Baby2påvej skriver:

Jeg ville gøre det. Det er jo ikke fordi han bliver overdoseret hver dag

Nej langt fra vi tænker meget over salt i maden

Anmeld

4. februar 2013

MariaKyedDK

christinak skriver:

Ja det vil jeg

så meget salt er der jo heller ikke i det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.