Jeg er tosset, hvad fanden bilder de sig ind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja jeg er godt tosset. Er anonym af hensyn til min sag

Hvad fanden bilder folk sig ind at udtale sig om mine evner som mor når de ikke kender mig

Jeg er bevilget flexjob og er afvist i at få udd og ingen kan hjælpe med de nye regler så jeg kan finde et flexjob, ansatte på kommunen har udtalt de ønsker jeg får pension da jeg har så lidt arbejdsevne at ingen vil ansætte mig. Var så for noget tid siden til samtale med en sagsbehandler og ja hun sad nærmest og beskyldte mig for at være en dårlig mor, udelukkende baseret på jeg ikke kunne klare et fuldtidsarbejde, for så kan man jo ikke klare børn åbenbart, nu har jeg så været ved lægen da vi var igang med yderligere udredning da jeg gerne vil vide hvad jeg kan benytte af behandling for at få det bedre eller undgå at få det værre, ønsket om endnu et barn er ikke hemmeligt og lægen spurgte selv ind, og ja pludselig siger hun så at hun ikke kan forstå hvordan jeg kan være god mor og ønske flere og ikke klare et arbejde, blev så sur, hun sagde selv det var sunde dejlige børn jeg havde ikke noget at sætte fingre på og ja så hang det åbenbart ikke sammen, jeg har tilpasset huset og hverdagen efter sygdom og børn så alt går op og går bare super, og så skal man rakkes ned fordi man er en god mor som ønsker at arbejde men har sygdom OG kommune imod sig

Hvad fanden bilder de sig ind, som om jeg ikke har nok at slås med, de ser ikke alle smerterne, stressen når det bliver for meget press fra omverdnen, og min kamp, og samtidig min vilje som kan udnyttes men ikke får lov fordi kommunen ikke kan se logik i fornuft, men kun nedgøre og spilde ressourcer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

malenemusen

Jeg ved ikke lige hva jeg skal skrive for at støtte dig - andet end ØV hvor må det være hårdt for dig, du har jo ikke selv valgt at blive syg!!!
Skuffende at høre at du ikke kan finde støtte ved nogen i kommunen.

Anmeld

4. februar 2013

2721

Ingen kloge ord her fra, men et kæmpe kæmpe stort kram fra mig til dig

Anmeld

4. februar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja jeg er godt tosset. Er anonym af hensyn til min sag

Hvad fanden bilder folk sig ind at udtale sig om mine evner som mor når de ikke kender mig

Jeg er bevilget flexjob og er afvist i at få udd og ingen kan hjælpe med de nye regler så jeg kan finde et flexjob, ansatte på kommunen har udtalt de ønsker jeg får pension da jeg har så lidt arbejdsevne at ingen vil ansætte mig. Var så for noget tid siden til samtale med en sagsbehandler og ja hun sad nærmest og beskyldte mig for at være en dårlig mor, udelukkende baseret på jeg ikke kunne klare et fuldtidsarbejde, for så kan man jo ikke klare børn åbenbart, nu har jeg så været ved lægen da vi var igang med yderligere udredning da jeg gerne vil vide hvad jeg kan benytte af behandling for at få det bedre eller undgå at få det værre, ønsket om endnu et barn er ikke hemmeligt og lægen spurgte selv ind, og ja pludselig siger hun så at hun ikke kan forstå hvordan jeg kan være god mor og ønske flere og ikke klare et arbejde, blev så sur, hun sagde selv det var sunde dejlige børn jeg havde ikke noget at sætte fingre på og ja så hang det åbenbart ikke sammen, jeg har tilpasset huset og hverdagen efter sygdom og børn så alt går op og går bare super, og så skal man rakkes ned fordi man er en god mor som ønsker at arbejde men har sygdom OG kommune imod sig

Hvad fanden bilder de sig ind, som om jeg ikke har nok at slås med, de ser ikke alle smerterne, stressen når det bliver for meget press fra omverdnen, og min kamp, og samtidig min vilje som kan udnyttes men ikke får lov fordi kommunen ikke kan se logik i fornuft, men kun nedgøre og spilde ressourcer

ØV ! Hvor er de tarvelige ..

Jeg var ude for præcis det samme foret år tilbage

Anmeld

4. februar 2013

Carina:-)

Jeg siger ikke det er sådan...Men jeg tænker lidt om din læge og sagsbehandler tænker at hvis du har så mange smerter og stress i hverdagen.-Kan det være svært at rumme børnene.

Og så tænker de måske at når du ikke kan klare et job,så kan det være svært at klare det arbejde det jo vil give med endnu et barn?

Jeg kan godt forstå du er ked af det,og vred-Men jeg synes du skal tygge lidt på det hele,og så overveje om din læge og sagsbehandler  bare vil det bedste  for dig og dine børn?

Anmeld

4. februar 2013

Anonym trådstarter

malenemusen skriver:

Jeg ved ikke lige hva jeg skal skrive for at støtte dig - andet end ØV hvor må det være hårdt for dig, du har jo ikke selv valgt at blive syg!!!
Skuffende at høre at du ikke kan finde støtte ved nogen i kommunen.

Tak, jeg er bare sur over at fordi man vælger at få børn, trækker de det kort for at man skal give op, er så lavt. Der ligger intet om os på kommunen som forældre andet end positivt, snakkede med sp som sagde st de desværre trak kortet fordi de ved det er der de rammer, og jeg ikke skulle være bange, da der kun var ros til mig og os som forældre, er desuden i både forældrerådet og bestyrelsen som frivillig repræsentant for forældrene, og så skal jeg straffes for deres inkompetence i bla at vide de nye regler, eller når man ikke gider gøre et stykke arbejde for at hjælpe en patient

Anmeld

4. februar 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Jeg siger ikke det er sådan...Men jeg tænker lidt om din læge og sagsbehandler tænker at hvis du har så mange smerter og stress i hverdagen.-Kan det være svært at rumme børnene.

Og så tænker de måske at når du ikke kan klare et job,så kan det være svært at klare det arbejde det jo vil give med endnu et barn?

Jeg kan godt forstå du er ked af det,og vred-Men jeg synes du skal tygge lidt på det hele,og så overveje om din læge og sagsbehandler  bare vil det bedste  for dig og dine børn?

Lægen måske, men kommunen aner intet om vi måske ønsker en mere, og er kun ude på at ramme så man opgiver kampen

Anmeld

4. februar 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

ØV ! Hvor er de tarvelige ..

Jeg var ude for præcis det samme foret år tilbage

Ja det er tarveligt bare at trække, dårlig mor kortet for at presse en i arbejde, og de skal ikke bestemme mit privatliv, de bestemmer og sætter masser af begrænsninger i forhold til arbejde og udd, som om min sygdom ikke gjorde arbejdet godt nok, og nu vil de også bestemme om jeg skal have børn eller ej og hvordan jeg er som mor iden at have set mine børn eller har nogen viden om dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.