Ja jeg er godt tosset. Er anonym af hensyn til min sag
Hvad fanden bilder folk sig ind at udtale sig om mine evner som mor når de ikke kender mig
Jeg er bevilget flexjob og er afvist i at få udd og ingen kan hjælpe med de nye regler så jeg kan finde et flexjob, ansatte på kommunen har udtalt de ønsker jeg får pension da jeg har så lidt arbejdsevne at ingen vil ansætte mig. Var så for noget tid siden til samtale med en sagsbehandler og ja hun sad nærmest og beskyldte mig for at være en dårlig mor, udelukkende baseret på jeg ikke kunne klare et fuldtidsarbejde, for så kan man jo ikke klare børn åbenbart, nu har jeg så været ved lægen da vi var igang med yderligere udredning da jeg gerne vil vide hvad jeg kan benytte af behandling for at få det bedre eller undgå at få det værre, ønsket om endnu et barn er ikke hemmeligt og lægen spurgte selv ind, og ja pludselig siger hun så at hun ikke kan forstå hvordan jeg kan være god mor og ønske flere og ikke klare et arbejde, blev så sur, hun sagde selv det var sunde dejlige børn jeg havde ikke noget at sætte fingre på og ja så hang det åbenbart ikke sammen, jeg har tilpasset huset og hverdagen efter sygdom og børn så alt går op og går bare super, og så skal man rakkes ned fordi man er en god mor som ønsker at arbejde men har sygdom OG kommune imod sig
Hvad fanden bilder de sig ind, som om jeg ikke har nok at slås med, de ser ikke alle smerterne, stressen når det bliver for meget press fra omverdnen, og min kamp, og samtidig min vilje som kan udnyttes men ikke får lov fordi kommunen ikke kan se logik i fornuft, men kun nedgøre og spilde ressourcer

Anmeld