sportsgren for børn!! omk. 3 år! eller hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

Anonym trådstarter

hvor gammel var dit barn da hun/han begyndte at gå til et sportsgren?

hvilke sportsgren går dit barn til??

hvornår synes du det er en passende alder for et barn at gå til et sportsgren!

1 gang eller 2 gange om ugen eller hvad har i af planer om at jeres barn går til det om ugen!!

og hvad giver i for det om måneden?? ved godt det ikke er samme priser alle steder, men bare for at høre!!

helt sikkert skal min barn gå til et eller andet sportsgren

v.h den unge mor til en fantastisk stor piige på cs 3.......!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Mum33

Anonym skriver:

hvor gammel var dit barn da hun/han begyndte at gå til et sportsgren?

hvilke sportsgren går dit barn til??

hvornår synes du det er en passende alder for et barn at gå til et sportsgren!

1 gang eller 2 gange om ugen eller hvad har i af planer om at jeres barn går til det om ugen!!

og hvad giver i for det om måneden?? ved godt det ikke er samme priser alle steder, men bare for at høre!!

helt sikkert skal min barn gå til et eller andet sportsgren

v.h den unge mor til en fantastisk stor piige på cs 3.......!!!!!!

Min søn er lige blevet 4, men har gået til gymnastik siden han var 1½. Det er et hit og ikke særligt dyrt. Tror vi giver 350 kr for et helt år.

I år (da han var 3&frac12 begyndte han også til svømning. Det er et hit, men også noget dyrere. Ca. 1000 kr for et år.

Han er super træt når han kommer hjem, men han nyder begge dele i stor stil´, og man kan se han bliver bedre motorisk, osv.

Anmeld

4. februar 2013

Anonym trådstarter

E. B. skriver:

Min søn er lige blevet 4, men har gået til gymnastik siden han var 1½. Det er et hit og ikke særligt dyrt. Tror vi giver 350 kr for et helt år.

I år (da han var 3&frac12 begyndte han også til svømning. Det er et hit, men også noget dyrere. Ca. 1000 kr for et år.

Han er super træt når han kommer hjem, men han nyder begge dele i stor stil´, og man kan se han bliver bedre motorisk, osv.

det lyder skam ikke ret dyrt: hmm det var jeg da lidt overrasket over håber da os det er cirka samme pris andre steder!!

1000 kr for et helt år - synes ikke det er så dyrt igen.. er det frit hele året altså forstå mig ret det er ikke faste tider man skal komme evt i svømmehallen hvis man har /får lavet sådan et års forbrug i svømmehallen eller hvordan!

jeg har lidt i tankerne om hvad min datter evt vil elske at gå til måske.  som enten gumnastik el / svømning

Anmeld

4. februar 2013

mth1987

Anonym skriver:

det lyder skam ikke ret dyrt: hmm det var jeg da lidt overrasket over håber da os det er cirka samme pris andre steder!!

1000 kr for et helt år - synes ikke det er så dyrt igen.. er det frit hele året altså forstå mig ret det er ikke faste tider man skal komme evt i svømmehallen hvis man har /får lavet sådan et års forbrug i svømmehallen eller hvordan!

jeg har lidt i tankerne om hvad min datter evt vil elske at gå til måske.  som enten gumnastik el / svømning

Hvis du vælger de lokale idrætsforeninger burde priserne ligge på det samme ca i de fleste kommuner. 

Vores 2 årige går også til gymnastik og elsker det. Dog mest redskabsgymnastik og finder det ikk så spændende med sanglegene. Men sådan er børn jo forskellige. Her skal hun helt sikkert fortsætte med gymnastik så længe hun gider

Anmeld

4. februar 2013

Maja88

gymnastik.. standard dans.. zumba.. håndbold..

Anmeld

4. februar 2013

Mum33

Anonym skriver:

Det er et hold på 1/2 time hver uge. Det er ok, men bare dyrere end de andre aktiviteter 

Anmeld

4. februar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores dreng går til fodbold og har gjort det siden han var 4 1/2 år. Han går om sommeren 2 gange om ugen og om vinteren 1 gang om uge + stævner nogen weekender.

Vores pige fylder 4 år til marts og hun er slet ikke klar. Så vi venter til efter sommeren og ser, hvad der kunne være godt for hende.

Man skal huske, at børn måske ikke altid har brug for, at gå til noget efter bh. Der er meget forskel på børn - nogen kan og andre kan ikke (når de er så små).

Anmeld

4. februar 2013

norenberg

Min datter begyndte som 3 år til musik og rytmik....hvor det var dans...sang og instrumenter....og så har hun gået til gymnastik samtidig et gratis tilbud de havde gennem børnehaven en sen eftermiddag om ugen....og så har vi to drenge på hhv 26 mdr og 34 mdr de skal begge starte til svømning her i foråret....

Anmeld

4. februar 2013

Ciss

Min pige er lige blevet fem år og starter på ballet en gang i ugen nu.

Jeg ville gerne have gået til svømning med hende, da hun var mindre, men hun var meget plaget af blærebetændelser, så jeg turde ikke rigtig.

Indtil nu har jeg ikke følt, at hun havde noget særligt behov for at gå til noget. Hun har ganske lange dage i børnehaven og de har fokus på udeaktiviteter, så hun er aktiv og ude det meste af dagen året rundt og faktisk træt, når hun kommer hjem. I weekender prioriterer vi hellere familieaktiviteter.

Lillebror er tre år. Han går i den samme børnehave og sluttede i efteråret med at sove om dagen, så han er totalt færdig, når han kommer hjem. Han har absolut ikke noget behov for ydderligere aktiviteter i løbet af ugen endnu.

Jeg regner med, at vi også med ham ser det lidt an, når han begynder at nærme sig skolealder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.