renovering af vores lille køkken.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
15 svar
3 synes godt om
4. februar 2013

Isabella_mor

nu har vi næsten fået ordnet køkkenet... Det er et projekt der har taget ca 3 år fra vi begyndte at sætte nyt op og til nu hvor vi også har skiftet en del ud.. 

så jeg vil jo lige blære mig med hvor fint et gammelt køkken kan blive..

vi mangler kun lige at få sat gaskogeplade dimsedutten i, og få den installeret... og sokkel på og så en liste på bordpladen i kanten som sidte finish... jeg syntes det er blevet flot. jeg VILLE egentlig også gerne have et nyt gulv.. men det er lidt for omfattende... desværre..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Mettefpigen

Hvor fint!!! er det sidste billed det samme som det længere oppe? ( der er bare kommet en reol på væggen)

Anmeld

4. februar 2013

Sara.

Hvor ser det hyggeligt ud

Godt klaret

Anmeld

4. februar 2013

Isabella_mor

Mettefpigen skriver:

Hvor fint!!! er det sidste billed det samme som det længere oppe? ( der er bare kommet en reol på væggen)

jo det er samme sted... der er bare kommet sådan en tallerkenreol op...  

Anmeld

4. februar 2013

Lusi

Isabella_mor skriver:

nu har vi næsten fået ordnet køkkenet... Det er et projekt der har taget ca 3 år fra vi begyndte at sætte nyt op og til nu hvor vi også har skiftet en del ud.. 

så jeg vil jo lige blære mig med hvor fint et gammelt køkken kan blive..

vi mangler kun lige at få sat gaskogeplade dimsedutten i, og få den installeret... og sokkel på og så en liste på bordpladen i kanten som sidte finish... jeg syntes det er blevet flot. jeg VILLE egentlig også gerne have et nyt gulv.. men det er lidt for omfattende... desværre..

Lækkert og FLOT bordplade!

Anmeld

4. februar 2013

Isabella_mor

Lusi skriver:

Lækkert og FLOT bordplade!

IKEA's det bedste

Laminat det funger bare

Anmeld

4. februar 2013

BigHope13

Ej hvor ser det altså bare lækkert ud, synes det har masser af charme og oser af hygge. lige sådan et sted jeg gerne vil kokkerere. selvom jeg ikke har en grund til at være misundelig da vi selv har kæmpe køkken, det kan bare nogengange også godt blive for stort

Anmeld

4. februar 2013

Lusi

Isabella_mor skriver:

IKEA's det bedste

Laminat det funger bare

Så skal man sgu heller ik sørge for konstant at tørre bordet af
Vi har træbord og er SÅ træt af det.. Det ligner jo lort og ja, det skal tørres, så snart der ligger en dråbe vand på

Anmeld

4. februar 2013

Mettefpigen

Isabella_mor skriver:

jo det er samme sted... der er bare kommet sådan en tallerkenreol op...  

Det ser rigtig godt ud Gulvet er da også pænt selvom det ikke er nyt.....

Anmeld

4. februar 2013

Isabella_mor

Lusi skriver:

Så skal man sgu heller ik sørge for konstant at tørre bordet af
Vi har træbord og er SÅ træt af det.. Det ligner jo lort og ja, det skal tørres, så snart der ligger en dråbe vand på

ja det er fanme bøvlet altså.!! hvertfald hvis ikke man har regøringsvandvid... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.