Ih alt det sygdom..
Min datter på 10 mdr. Har aldrig været så meget syg. Har været små ting. Men de sidste 3 uger har hun bare været sløj.
Startede i dagpleje efter nytår. Havde 2 gode uger, hvor alt bare var godt . Hun var glad for at komme i dagpleje og var glad når hun kom hjem.
Så blev hun syg, feber snot og hoste. Vågnede mange gange hver nat. Havde hende hjemme i en uge. Og hun blev bedre. Startede så i DP igen, hvor hun bare var ked af det hele dagen og vågnede stadig meget om natten. Og nu har jeg hende hjemme igen i dag, fordi hun bare har været ked hele natten og her til morgen.
Hun tager sig lidt til ørerne ind imellem og har nu fået tid ved lægen senere i dag for at se om hun evt. Kan have noget med ørerne. Hun har ikke feber men er lidt sløj... Men hvor er det bare øv.
Vil have min glade pige igen.
Andre der har det samme?
Evt nogle der ved om der kan være noget med ørerne når der ikke er feber? Og hvad kan man gøre..
Er bare fortvivlet. Vil så gerne hjælpe hende og hun skal være glad og tilfreds igen. Det er hårdt at aflevere et barn der er ked og hun bare ikke virker som sig selv... Hvad kan det dog være
Anmeld