Mødrehjælpen viborg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

Musse21

Er der nogen der ved om mødrehjælpen har de lidt dyre mærker af børnetøj.. ? Vil nemlig rigtig gerne støtte ved at købe der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Miss Kat

De har alt muligt forskelligt. Jeg er selv super glad for deres initiativ, som jeg gerne vil støtte, og har også fundet nogle mærkevarer der. Blandt andet Calvin Klein og Esprit. Men det kan godt være, man skal grave lidt efter det.

Anmeld

4. februar 2013

Musse21

Miss Kat skriver:

De har alt muligt forskelligt. Jeg er selv super glad for deres initiativ, som jeg gerne vil støtte, og har også fundet nogle mærkevarer der. Blandt andet Calvin Klein og Esprit. Men det kan godt være, man skal grave lidt efter det.

Så kunne det være jeg skulle slå et smut forbi butikken

Anmeld

4. februar 2013

Miss Kat

Musse21 skriver:

Så kunne det være jeg skulle slå et smut forbi butikken

Hvis du bor i nærheden, er den i hvert fald et kig værd.

Anmeld

4. februar 2013

Benjamins'mor

Ja, jeg har ihvertfald lige doneret en del dertil. Ved self ikke om det allerede er solgt.

Anmeld

4. februar 2013

Muffinmus

de har et par stykker tøj i ny og næ, men det meste er fra HM og name it og ja, noget af det er jo 15-20 år gammelt:-)
Men det skader jo aldrig at kigge et smut indenfor.

Men de har da også lidt legetøj osv hvis man står og mangler det:-)
Elsker selv mødrehjælpen, også den i Randers. Synes det er billigt og jeg donerer selv 50 % af mine unger tøj dertil. Resten bliver solgt via TS eller givet bort til veninder.

Anmeld

4. februar 2013

ekebiv

MariaE skriver:

de har et par stykker tøj i ny og næ, men det meste er fra HM og name it og ja, noget af det er jo 15-20 år gammelt:-)
Men det skader jo aldrig at kigge et smut indenfor.

Men de har da også lidt legetøj osv hvis man står og mangler det:-)
Elsker selv mødrehjælpen, også den i Randers. Synes det er billigt og jeg donerer selv 50 % af mine unger tøj dertil. Resten bliver solgt via TS eller givet bort til veninder.

Jeg kommer nok i den i Randers for sjældent for jeg har ALDRIG fundet noget derinde, udover det jeg selv har doneret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.