Forventet ÆG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Hej Allesammen...  

Jeg fik min menstruation i torsdags i sidste uge..   Hvornår ligger min æggeløsning så ca..   Hvornår vil jeg ku begynde og teste med æggeløsning...  Hilsen Maria 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Ayasmor

Ægløsning ligger gerne 14 dage før menstruation. Så det afhænger af om din mens er regelmæssig og om, hvor lang den er Men hvis du regner frem til, hvornår du forventer næste mens, så ligger din ægløsning sandsynligvis 14 dage før det

Anmeld

4. februar 2013

Ayasmor skriver:

Ægløsning ligger gerne 14 dage før menstruation. Så det afhænger af om din mens er regelmæssig og om, hvor lang den er Men hvis du regner frem til, hvornår du forventer næste mens, så ligger din ægløsning sandsynligvis 14 dage før det

Skal jeg ikke regne 14 dage frem nu.   Den dag den begyndende menstruation..  Min forrige cyklus var 28 dage 

Anmeld

4. februar 2013

Ayasmor

*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver:

Skal jeg ikke regne 14 dage frem nu.   Den dag den begyndende menstruation..  Min forrige cyklus var 28 dage 

Hvis din cyklus er 28 dage, så er det lidt hips om haps om du regner frem eller tilbage, da det ville give den samme dag. Men havde din cyklus været på eks. 32-34 dage som min er, så ville ægløsning jo ligge længere henne end 14 dage efter 1. mens dag.

Hvis jeg tager udgangspunkt i, at din cyklus er regelmæssig og er på 28 dage, så vil jeg mene at din ægløsning ligger omkring d. 13.-14. feb

Anmeld

4. februar 2013

Ayasmor skriver:

Hvis din cyklus er 28 dage, så er det lidt hips om haps om du regner frem eller tilbage, da det ville give den samme dag. Men havde din cyklus været på eks. 32-34 dage som min er, så ville ægløsning jo ligge længere henne end 14 dage efter 1. mens dag.

Hvis jeg tager udgangspunkt i, at din cyklus er regelmæssig og er på 28 dage, så vil jeg mene at din ægløsning ligger omkring d. 13.-14. feb

Tusind Tak.. Min cyklus er lidt i uorden lige nu..   Men jeg tester med nogle æggeløsbingsnings teste 

Anmeld

4. februar 2013

Ayasmor

*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver:

Tusind Tak.. Min cyklus er lidt i uorden lige nu..   Men jeg tester med nogle æggeløsbingsnings teste 

Det var så lidt Ja det kan være lidt bøvlet at finde ud af det, hvis cyklus har lidt sit eget liv. Held og lykke med babymaking

Anmeld

4. februar 2013

Ayasmor skriver:

Det var så lidt Ja det kan være lidt bøvlet at finde ud af det, hvis cyklus har lidt sit eget liv. Held og lykke med babymaking

Tusind Tak..    Håber snart på gevinst 

Anmeld

4. februar 2013

Morgensol

Var det ikke en SA du havde? Det er jo ikke det samme som din mens..?

Anmeld

6. februar 2013

Miss Kat

Var det ikke en SA du havde? Det er jo ikke det samme som din mens..?

TS: Du har endda skrevet på din profil at du netop har været gravid, men det endte i en SA....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.