Mom In The Making skriver:
ja, det er da godt nok nogen lidt underlige sammenligninger. Det virker som om han har svært ved at tackle din sorg, men hvis han er en ven, mener han nok ikke noget ondt med det, han ved måske bare ikke hvad han skal sige for at hjælpe dig. Men derfor er det stadig nogen underlige sammenligninger. Havde det været min kammerat havde jeg sagt til ham på en pæn måde at det sårede mig at han sidestiller midlertidigt savn med et savn du skal have for altid.
Enig!! Tror ik han har ment noget ondt med det, men bare måske ik helt har vidst hva han sku sige/ gøre for at trøste dig. Og det var så lige de første 2 tanker der poppede op i hans hovede.
Min far døde i 2005, og jeg har også stadig dage hvor jeg savner ham helt frygteligt, og tænker at det er rigtig trist at mine børn aldrig nåde at opleve ham. Jeg har også ind i mellem fået "trælse" kommentar så som, ja men i det mindste var din far jo gammel og havde levet et langt og godt liv osv i den dur ( han var 69) Men det hjælper bare ik, for jeg var jo altså kun lige blevet 25.
Nogen gange ved folk bare ik lige helt hva de ska sige, for at trøste. Vh stine
Anmeld