Permanent make ip og muligvis gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.974 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

Anonym trådstarter

Hva ville du gøre? 

Jeg har længe ønsket at få permanent øjenbryn, manden og jeg er på 6. Måned igang med at blive gravide, jeg har test dag her d 14, jeg har fået et tilbud i weekenden om at få det lavet bryn til kun 1500, men jeg ved jo ikke om den her måned vi er heldige og jeg er gravid? 

Hvad ville du gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Hva ville du gøre? 

Jeg har længe ønsket at få permanent øjenbryn, manden og jeg er på 6. Måned igang med at blive gravide, jeg har test dag her d 14, jeg har fået et tilbud i weekenden om at få det lavet bryn til kun 1500, men jeg ved jo ikke om den her måned vi er heldige og jeg er gravid? 

Hvad ville du gøre? 

Hvordan laver man permanente bryn er det tattoo eller

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvordan laver man permanente bryn er det tattoo eller

Næsten, det noget der holder i ca 3 år, men man blir bedøvet også

Anmeld

3. februar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Hva ville du gøre? 

Hvad ville du gøre? 

Jeg ville stadig gøre det

Anmeld

3. februar 2013

Benjamins'mor

Tror ikke der sker noget ved det.

Anmeld

3. februar 2013

tarkoflen

Jeg ville ikke gøre det, men det er mest fordi jeg ville være nervøs for at få en allergisk reaktion... Og derfor ville jeg nok heller ikke gøre det, selvom jeg ikke var gravid

Men prøv evt. at spørge, der hvor du skal have det lavet, hvordan man forholder sig til det...

Dog vil jeg sige, at når du slet ikke har testet positiv endnu, så tror jeg ikke det har den store betydning!

Anmeld

3. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Næsten, det noget der holder i ca 3 år, men man blir bedøvet også

Jeg ville nok gøre det, tvivler på det skade især helt i starten hvor de får alt næring fra blommesækken

Anmeld

3. februar 2013

MelikkazMoar

jeg ville få dm lavet, helt klart.. der sker der ikke noget ved..

du behøver ikke en bedøvelse, oftest ka det klares med 'tryllecream' og hverken der eller den permanente make up, er skadeligt for fostret.. ( for der snart er en lille en til jer)

Anmeld

4. februar 2013

Anonym trådstarter

mange tak for svar, det lader til der ikke er noget galt med at gøre det, vi har prøvet at blive gravde  6 mdr nu og man vil jo så nødig gøre noget, der ville være skadeligt, har testdag om 9 dage, men har jo kun tilbuddet  den kommende weekend

Anmeld

4. februar 2013

Risen

Spørger måske lidt dumt - men må lige vide.. Barberer du så dine almindelige øjnbryn af eller hvordan hænger det sammen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.