Smerter efter ÆU!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

Joerse

Hejsa 

Jeg vil lige høre om der er nogen der har haft ondt efter ÆU, og hvordan det føles??

Jeg har fået taget æg ud idag, det er anden gang jeg prøver det, første gang var der ingen ting.. Meeeen denne gang har jeg bare rigtig ondt, og meget rumsteren i maven.. Det føles nærmest som engang dårlig mave eller mens. smerter, men dog uden at være nogen af tingene.. Kan det være pga af ÆU??

Håber der er nogen der kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

**Ønskebabyen

Joersholm skriver:

Hejsa 

Jeg vil lige høre om der er nogen der har haft ondt efter ÆU, og hvordan det føles??

Jeg har fået taget æg ud idag, det er anden gang jeg prøver det, første gang var der ingen ting.. Meeeen denne gang har jeg bare rigtig ondt, og meget rumsteren i maven.. Det føles nærmest som engang dårlig mave eller mens. smerter, men dog uden at være nogen af tingene.. Kan det være pga af ÆU??

Jeg er helt sikker på at det er pga ÆU søde.. Det er helt normalt at have ondt bagefter.. synes da du skal blive i sengen et par dage og husk at slappe godt af og brug din varmepude..

Anmeld

3. februar 2013

Lou

Joersholm skriver:

Hejsa 

Jeg fik taget æg ud i tirsdags, det var 2. Gang. sidst gjorde det ikke ondt, men det gjorde det til gengæld denne gang, øv! Jeg kan stadig mærke det, det gør ondt i ægstokkene sys jeg, i sær når jeg står!!  Ellers sys jeg det er svært at beskrive!! 

Anmeld

3. februar 2013

tarkoflen

Jeg havde mens agtige smerter begge gange og anden gang var værre end første. Det kan også have noget at sige, hvor mange æg du har fået taget ud. Det sagde de i hvert fald til mig... Jeg havde faktisk ondt helt til efter jeg testede positivt og var flere gange sikker på, at jeg var ved at få min mens! Men det var jeg heldigvis ikke

Rigtig meget held og lykke med forsøget

Anmeld

4. februar 2013

fnuggi

åhh jo den her er jeg med på fik 13 æg ud i lørdags men de tømte 18 blære så jo denne gang har jeg momonster ondt men som sygeplejsken sage til mig slap af et par dage og så går det over jeg har det best når jeg går rundt så glæder mig ikke til 3 timer i bil idag 

Anmeld

4. februar 2013

Joerse

Mange tak for jeres svar.. Jeg har det heldigvis MEGET bedre idag.. Nu er jeg kun øm

Anmeld

4. februar 2013

**Ønskebabyen

Joersholm skriver:

Mange tak for jeres svar.. Jeg har det heldigvis MEGET bedre idag.. Nu er jeg kun øm

Det var godt.. Så er du også klar til ÆO imorgen!

Anmeld

4. februar 2013

Joerse

Jep det er jeg, så de har bare at ringe og sige der er nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.