Min kæreste vil rigtig gerne have lavet sådan en 3d/4d scanning af vores baby , hvor jeg ikke rigtig ved endnu da jeg synes vores forhold går sådan lidt op og meget ned ..
Jeg synes ikke at min graviditet siger mig så meget, p.g.a. ALT for tiden!!!
Men .. Jeg snakkede med min mor igår som gerne vil se os lidt mere nu hvor jeg er flyttet fra nordjylland til Esbjerg for at bo sammen med kæresten og vi aftalte at vi skulle op og være hos vores familie i den første weekende i juli .. men 1 time efter kommer kærestens kammerat med en indbydelse til svendegilde den 4 juli og kunne jo se på at ham at han gerne ville afsted plus at jeg kan få lavet den 3d/4d-scanning den 4 juli om morgen og oveni det hele har vi 3 års dag den 3 juli så jeg vil faktisk heller bare være herhjemme (skal lige sige at jeg har ikke rigtig har noget tilovers for min mor da hun selv var skyld i at jeg flytte så langt væk hjemmefra)
Men .. så skriver jeg til min kæreste for en time siden hvor jeg skriver at jeg har snakket med min mor og at vi alligevel ikke kommer fordi jeg heller vil være herhjemme .. og nu er han blevet pisse sur fordi jeg ikke vil afsted alligevel .. Hva jeg ikke forstår at han hader min familie og hader at skulle kører derop .. Men nu mener han at jeg kommer til at forklare mig når han kommer hjem ..
Undskyld , men havde bare lige brug for at komme ud med det ...
Hilsen den triste mig, som bare forsøger at gøre ham glad ..
Anmeld