Medicin for ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej tøser håber i vil hjælpe

Jeg har pco og fik i pause fra behandling, en dejlig økobaby, fik besked at henvende mig igen når vi ønskede pb igen

Nu er vi ved at nå dertil og spekulerer nu, han mente jeg skulle have præparat til at hjælpe mens og æl på vej da min cyklus er på 42-44 dage. Men nu er jeg i tvivl om hvad der er af muligheder for hvad kan man få, giver noget kun styr på mens eller hvordan, mine tanker kredser jo meget om noget der påvirker æl også påvirker antal, dvs om man kan få noget som ikke påvirker antal æg men kun mens og evt æl eller om man kun kan få hvor der er større chance for tvillinger via flere æg, og om i ved om man selv kan vælge hvilket man ønsker at benytte sig af
Noget som påvirker mere end andet hormonelt

Alle råd pg erfaringer modtages med kyshånd
Meningen er ikke vi skal i desideret aktiv behandling bare have hjælp til min mens så den bliver mere normal og evt æl så den kommer hver måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Anonym trådstarter

4. februar 2013

Anonym trådstarter

Ingen med erfaring eller som kan give et godt råd

Anmeld

5. februar 2013

Nessie

Har desværre ingen erfaring på dette område, men håber nogen kan hjælpe dig

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Har desværre ingen erfaring på dette område, men håber nogen kan hjælpe dig

Tak håber jeg også, kunne være rart med nogle erfaringer eller viden inden man går igang, henvusningen er sendt, så venter bare på at få en tid hos gynækologen, overvejer gå igang lidt før, og give kroppen ro til at sætte gang i mens, så det er ok når jeg skal starte medicin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.