Hjælp til en sang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.615 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

MyLove E

Hej..
Da jeg for 11år siden arbejde jeg i en børnehave. Hvor vi hørte en cd med Muddi og Salami drengene. Der var en sang på den cd der ret sjov jeg kan ikke huske hvad sangen hed men de sang " Kan du li sodavand?, ja det kan du tro vi kan" Så forsæt de med at synge om andre tingman kunne li eller ikke li...

Jeg har ikke kunne fundet den siden.. Nogen som kan hjælpe:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

Maja88

det er ikke salami sangen??? ellers skal jeg prøve at kigge hos de gamle i weekenden... der har jeg måske cden..

men i salami sangen synger de,...

Muddi han elsker... salami stjerner på et fad,,, muddi han elsker... en spegepølse med...

jeg vil så gerne have remoulade.. på min spegepølse mad... ja ristet løg og remoulade..

Anmeld

3. februar 2013

MyLove E

Maja88 skriver:

det er ikke salami sangen??? ellers skal jeg prøve at kigge hos de gamle i weekenden... der har jeg måske cden..

men i salami sangen synger de,...

Muddi han elsker... salami stjerner på et fad,,, muddi han elsker... en spegepølse med...

jeg vil så gerne have remoulade.. på min spegepølse mad... ja ristet løg og remoulade..

Nej det er ikke den.. Men tak du må gerne kigge:-)

Anmeld

3. februar 2013

Chili-mor

Tauf skriver:

Hej..
Da jeg for 11år siden arbejde jeg i en børnehave. Hvor vi hørte en cd med Muddi og Salami drengene. Der var en sang på den cd der ret sjov jeg kan ikke huske hvad sangen hed men de sang " Kan du li sodavand?, ja det kan du tro vi kan" Så forsæt de med at synge om andre tingman kunne li eller ikke li...

Jeg har ikke kunne fundet den siden.. Nogen som kan hjælpe:-)

var inde og google dem, og der kan jeg se de har lavet tre cd'er..

På cd nr. 2 er der en sang der bare hedder: "kan du li?" kunne jo godt lyde som den du måske søger

Anmeld

3. februar 2013

MyLove E

Chili-mor skriver:

var inde og google dem, og der kan jeg se de har lavet tre cd'er..

På cd nr. 2 er der en sang der bare hedder: "kan du li?" kunne jo godt lyde som den du måske søger

Tak må se om jeg også kan finde den:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.