Hvad ville i gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har et børnehavebarn og et vuggestue barn på knap et år.

Institutionen inviterer til fastelavn en weekend, det holdes på begge stuer. Det er midt i vuggestuebarnets formiddagssøvn, som let kan være på 3 timer normalt.

Min tanke er, at vuggestuebarnet skal have lov til at sove som normalt. Måske tage det med i barnevognen. Hvis det vågner kan det komme op og være med på det store barns stue.

Eller bør vi forældre splitte os op og lade begge børn være med på hver sin stue. Så må vuggestuebarnet være med det, det kan indtil det skal sove. Luren må trækkes en halvanden time før end det kan lægges ud eller det må nøjes med at få en lille time...

Eller hvad ville i gøre? Vil nødig "skuffe"vuggestuen ved ikke at deltage eller lade barnet deltage på anden stue. Tænker også hvad har en 1 årig ud af at være til fastelavn? Og en masse andre tanker...vi kunne også lade vuggestuebarnet passe og så tage afsted med den store de par timer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

katrine26

Altså som du jo selv skriver så har en 1 året jo ikke nogle som helst ide om hvad fastelavn er for noget. Jeg syntes i bare skal hygge med den stor og lad den lille beholde sin dagsrytme. Katrine26

Anmeld

3. februar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg har et børnehavebarn og et vuggestue barn på knap et år.

Institutionen inviterer til fastelavn en weekend, det holdes på begge stuer. Det er midt i vuggestuebarnets formiddagssøvn, som let kan være på 3 timer normalt.

Min tanke er, at vuggestuebarnet skal have lov til at sove som normalt. Måske tage det med i barnevognen. Hvis det vågner kan det komme op og være med på det store barns stue.

Eller bør vi forældre splitte os op og lade begge børn være med på hver sin stue. Så må vuggestuebarnet være med det, det kan indtil det skal sove. Luren må trækkes en halvanden time før end det kan lægges ud eller det må nøjes med at få en lille time...

Eller hvad ville i gøre? Vil nødig "skuffe"vuggestuen ved ikke at deltage eller lade barnet deltage på anden stue. Tænker også hvad har en 1 årig ud af at være til fastelavn? Og en masse andre tanker...vi kunne også lade vuggestuebarnet passe og så tage afsted med den store de par timer...

Det er det samme sted?
Jeg synes i skal tage afsted og så lægge barnet når det bliver træt. Der er vel andre børn i vuggestuen der også sover på samme tid.. eller lige deromkring. Det er nok ikke først gang et barn bliver lagt til at sove under en fest.

Anmeld

3. februar 2013

(august)

Synes i skal tage af sted med den lille i barnevogn og sovende som normalt. Hvis barnet vågner så kan I dele jer op, så der er en forælder til hvert barn, det tror jeg selv vi ville gøre.

God fornøjelse med fastelavnen.

Anmeld

3. februar 2013

Kløver

Ville vælge 1 model

Anmeld

3. februar 2013

Kløver

Ville vælge 1 model

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.