Genforening med pigerne og vores døtre :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

Troldemommi

igår skulle jeg sammen med en veninde gense to gamle veninder som vi ikke har set i ca 10 år, vi har fulgt hinanden på facebook og jævnligt skrevet sammen, men igår skulle det så være og sammen med vores børn skulle vi have en tøsedag :-)

Det var så hyggeligt, tre af os har fået børn og indtil videre kun piger 5 stk ialt, en 6 pige er på vej i en af de andres maver og i min mave er der også en baby på vej, men kønnet kender vi ikke endnu, så der blev snakket en del om børn og lignende, men nej hvor var det dejligt at se dem igen.

vi har allerede bestamt hvornår vi skal ses igen

Jeg er så glad for at have god kontakt med dem igen

Glæde fra Monica

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

StudPsyk

Det lyder skønt! Det er bare fedt man kan genforenes efter så lang tid, og så er alt ved det gamle :-D

Anmeld

3. februar 2013

Babydrøm

Monica P skriver:

igår skulle jeg sammen med en veninde gense to gamle veninder som vi ikke har set i ca 10 år, vi har fulgt hinanden på facebook og jævnligt skrevet sammen, men igår skulle det så være og sammen med vores børn skulle vi have en tøsedag :-)

Det var så hyggeligt, tre af os har fået børn og indtil videre kun piger 5 stk ialt, en 6 pige er på vej i en af de andres maver og i min mave er der også en baby på vej, men kønnet kender vi ikke endnu, så der blev snakket en del om børn og lignende, men nej hvor var det dejligt at se dem igen.

vi har allerede bestamt hvornår vi skal ses igen

Jeg er så glad for at have god kontakt med dem igen

Glæde fra Monica

Monica

Hvor lyder det skønt og hyggeligt

Anmeld

3. februar 2013

Kløver

Hvor dejligt og ret vildt i alle kun har fået piger, med mindre der gemmer sig en lille charmeprins i maven

Anmeld

4. februar 2013

Troldemommi

Janne T. skriver:

Det lyder skønt! Det er bare fedt man kan genforenes efter så lang tid, og så er alt ved det gamle :-D

Ja det var skønt

Monica

Anmeld

4. februar 2013

Troldemommi

AnnL skriver:

Hvor lyder det skønt og hyggeligt

Det kan du tro det var

Monica

Anmeld

4. februar 2013

Troldemommi

Maja84 skriver:

Hvor dejligt og ret vildt i alle kun har fået piger, med mindre der gemmer sig en lille charmeprins i maven

Ja det bliver spændende men jeg må vente tålmodigt nogle uger endnu inden MD scanningen

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.