hvilket land med baby på 3 mdr (august)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

henh01

Sad i dag og så feriefilm med børnene og fik sådan en trang til sydens sol og sommer..

Er der et land man kan rejse til hvor det er varmt, men ikke OVERVARMT i august mdr? Ví har på dette tidspunkt en baby på 3 mdr nemlig.

Planen var egentlig at holde en uges ferie i jylland og besøge Djurs sommerland, Ree Park og Kattegatscenteret (jep - vi er totalt sjællændere, haha) men efter at have set de videoer er jeg blevet vild med tanken om en pool og lidt afslapning.

Kom gerne med råd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

henh01

Vi skal forresten til Egypten til oktober - så det er i hvert fald udelukket til august (det er også ALT for varmt der)

Anmeld

3. februar 2013

henh01

ingen bud?

Anmeld

3. februar 2013

Sabsy

Vi skal forresten til Egypten til oktober - så det er i hvert fald udelukket til august (det er også ALT for varmt der)

Frankrig eller Norditalien?

Anmeld

3. februar 2013

(august)

mellem og øst europa, der plejer at være behagelidt i august måned. Kunne også være det nordlige Frankrig, Italien, Østrig eller Benelux-landene. 

Anmeld

3. februar 2013

Muffinmus

Kroatien:-D skønt land. Været på ferie der to gange.
Men ellers prøv Bulgarien eller som de andre siger Italien,spanien, Frankrig.
Hold dig fra de klassiske stede. Som de græske øer osv. Men hold dig til de nærmeste europæiske lande om sommeren.

Anmeld

3. februar 2013

MyLove E

Med en på 3 mdr vil jeg sige JYLLAND:-):-)

Anmeld

3. februar 2013

norenberg

Har rejst med mine til Kreta, Tyrkiet og Bulgarien hvor de har været mellem 5 uger og 3 mdr der har været ca 35grader men ingen af dem har været det mindste påvirket af varmen....

Anmeld

3. februar 2013

henh01

Tauf skriver:

Med en på 3 mdr vil jeg sige JYLLAND:-):-)

Jeg mener nu ikke man bør lade sig afskrække af at rejse udenlands med en lille en - tværtimod.

Anmeld

3. februar 2013

henh01

Sikke mange fine bud - helt sikkert noget jeg vil kigge nærmere på

Tusind tak for hjælpen.

Hvis I har forslag til helt konkrete hoteller eller lign så smid gerne dem ind også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.