Nogen der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

Mca<3

Mathilde skriver:

Uh hold da op
Ja så er det nok meget almindeligt at have ve-lignende smerter når man har blærebetændelse...
Jeg må jo se hvad der sker.
Skulle jeg gå i fødsel, så opdager jeg det nu nok

Jeg tænkte også bare , det er løgn det her ,, Skal jeg have de grimme smerter i måske flere dage ???   Heldigvis var det jo veer og nej man er bestemt ikke i tvivl når det rigtigt går løs   Også derfor jeg meldte min ankomst på fødegangen igen et par timer efter de havde sendt mig hjem ,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

A.

Mathilde skriver:

Uh hold da op
Ja så er det nok meget almindeligt at have ve-lignende smerter når man har blærebetændelse...
Jeg må jo se hvad der sker.
Skulle jeg gå i fødsel, så opdager jeg det nu nok

ja det er almindelig at have ve lignede smereter ved blærebetændelse men godt at du har opdaget at du har betændelse jeg gik i lang tid og haft kraftige pluk veer som gjorde ondt men lægesekretar har sagt at det er meget normalt..så en aften begynde jeg bløde rigtigt meget..og blev bare så bange de har unersøgt alt men kun ikke finde årsag så til sidst vil hun har urin prøve dirakte fra blær og der var kun blod ikke andet ...

Anmeld

18. juni 2009

Mathilde

agnieszka skriver:

ja det er almindelig at have ve lignede smereter ved blærebetændelse men godt at du har opdaget at du har betændelse jeg gik i lang tid og haft kraftige pluk veer som gjorde ondt men lægesekretar har sagt at det er meget normalt..så en aften begynde jeg bløde rigtigt meget..og blev bare så bange de har unersøgt alt men kun ikke finde årsag så til sidst vil hun har urin prøve dirakte fra blær og der var kun blod ikke andet ...

Puh hvor ubehageligt! Mit blev også kun opdaget fordi jeg var til 35ugers undersøgelse ved lægen og skulle aflevere urinprøve.... Jeg havde ellers intet mærket til det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.