hvornår kan man forvente mens efter Æo hvis det ikk Virker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.753 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

Anitta-sofie

hej

Nogle herinde er ved hvornår man kan forvente at mens dukker op hvis forsøget ikke er lykkedes? jeg mener hvor mange dage efter ÆO. for så vidt jeg kan huske er det vist noget med at langt forløb rykker på ens Cyklus så man kan ikke regne med sidste mensdag?? eller tager jeg fejl der??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

Putomanen

Jeg plejer at få min mens 13-14 dage efter æo, dvs, ca 2 dage efter jeg normalt ville få min mens, hvis jeg ikke var i behandling. Så hos mig plejer den at blive udskudt lidt. 

Anmeld

3. februar 2013

pussekat

Anitta-sofie skriver:

hej

Nogle herinde er ved hvornår man kan forvente at mens dukker op hvis forsøget ikke er lykkedes? jeg mener hvor mange dage efter ÆO. for så vidt jeg kan huske er det vist noget med at langt forløb rykker på ens Cyklus så man kan ikke regne med sidste mensdag?? eller tager jeg fejl der??

hejsa
da vi være i behanandling fik jeg mens samme dag som blodprøve eller dag efter
og den flytte ca 2 dag par gang er gå fra ca den 1 til den 15 nu

Anmeld

3. februar 2013

dina1980

mit sidste forsøg her i oktober gik ik og jeg for altid min mens 14 dage efter ægløsningssprøjten altså 10 dage efter ægoplægning, og har fået 6 inseminationer og 2 lange reagensglasforsøg, og efter det her forsøg kom min mens 1 november og blev væk i næsten 11 uger meget træls at ventet på den, men der går total kluder i det hele efter sådan et forsøg syntes jeg.

Anmeld

3. februar 2013

dina1980

Anitta-sofie skriver:

hej

ihhhh altså frøken så ik det var dig hehe du skal bare under dynen og ruge på de ægbasser hehe

Anmeld

3. februar 2013

**Ønskebabyen

Anitta-sofie skriver:

hej

Min mens kom præcis en uge over tid efter første forsøg, og det var dagen før bp.

Anmeld

3. februar 2013

(august)

ca 2 uger (14dage) efter ÆO.

Anmeld

3. februar 2013

Nessie

Min kom et par dage efter BP, altså rykket med et par dage

Anmeld

3. februar 2013

Anitta-sofie

dina1980 skriver:

ihhhh altså frøken så ik det var dig hehe du skal bare under dynen og ruge på de ægbasser hehe

ha ha ja ja skal nok he he,, mumler man må vel hellere lystre

Anmeld

4. februar 2013

modesty

Jeg tror at det er forskelligt. Min kom på samme dag som den ellers ville (to dage før blodprøve) begge gange (efter lang protokol).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.