Nægter at sove ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2013

Merii

LilleChelle skriver:

Nej - han bruger ikke sut. Han bliver gal når vi prøver at give ham den. Og vi har efterhånden prøvet rigtig mange forskellige. 

Han koger fuldstændig over hvis han har dyne på ved mig. Og bliver gal hvis han føler sig 'låst fast' med dynen eller et tæppe når han skal puttes. Eller hvis vi bare har prøvet at gå rundt med ham i et tæppe. 

Kan godt være jeg skal til at begynde med at stoppe amningen når han falder hen. 

Man skulle tro du fortæller om min søn Noah

hold da op de minder om hinanden. Vi har også prøvet alverdens ting, slynge vugge virker hellere ikke her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

LilleChelle

Merii skriver:

Hvis vi ikke havde en have tror jeg det ville være helt det samme som jer.

har i ikke en altan måske?

eller jeg vil anbefale at i åbner for vinduet i en af værelserne og lade det blive helt kold ca. 1 time før han skal sove. Og putte ham rigtig godt i liften og se om han vil?

Desværre ikke en altan der er stor nok til at have en barnevogn stående  

Det er prøvet med at åbne vinduet, så der bliver helt koldt i soveværelset, og så ligge ham derind i hans sleebee - men han bliver hysterisk .. Selvom jeg prøver at vugge ham frem og tilbage på mine ben, hjælper det ikke  

Anmeld

4. februar 2013

LilleChelle

TbCp skriver:

Vi har haft stor glæde af en slyngevugge her ved vores 2. barn!
Og jeg ville virkelig ønske vi havde kendt til den ved 1. barn også.

De er lidt halvdyre at anskaffe sig, men man kan sy dem selv også uden at være en haj til den slags

Skal de ikke hænge i loftet eller stå på et af de der stativer? 

Anmeld

4. februar 2013

LilleChelle

Månsson skriver:

Det er en ret alm, reaktion både mht sut og det at bliver svøbt.. Prøv at hør din sp mht sutten, jeg fik at vide at hun sku ligge og lege med den så den blev interessant også sku hun ha den når hun var i godt humør mam perfect 6+ var de eneste der duede her

Vi svøbte i en stofblee og hun var så gal de første par gange indtil hun fandt ud af hvilken ro det egentlig gav. Hun blev så glad for det at det faktisk var lidt en kamo at vende hende af med

Ja okay - han er ikke så stor endnu, til at han tager fat i tingene endnu :/ 

Lod du hende så bare skrige når hun blev sur ? 

Anmeld

4. februar 2013

Mor til Ella

LilleChelle skriver:

Ja, hvor pokker gør jeg? 

Vores søn på 3,5 måneder, nægter at sove medmindre det er med et bryst i munden. 

I løbet af dagen kan jeg lige så godt opgive at få ham til at sove - han nægter og bliver hysterisk. 

Om aftenen kan jeg kun få ham til at sove ved at amme ham i søvn og efter et stykke tid hvor han har sovet hos mig, kan jeg lige så stille lirke ham ned ved siden af os i sengen. Det betyder så også at jeg er nød til at gå i seng med ham, og at han sover i vores seng. Hvis jeg begynder at gå med ham etc. vågner han op igen og nægter at sove. 

Hvis han ikke sover når han bliver lagt, bliver han hysterisk og skriger indtil jeg tager ham op og går rundt med ham igen. 

Hvad pokker skal jeg gøre? 

Velkommen i klubben

Her den 26 har jeg noget så fint som årsdagJEPS JEG HAR FAKTISK IKKE SOVET I 365 DAGE.....

Ella kan dog godt ligge selv, og vi har døjet meget med øre og nu astmatisk bronkitis, hurra..........

Så vi skriger og skriger....

Men i dit tilfælde lyder det lidt som om han har vænnet sig til det med at ligge og amme og så falde i søvn???

Hvad med at prøve at lade far putte, han har ikke nogen bryster at bruge, og de er somme tider knap så påvirket af barnets gråd som vi er

Anmeld

4. februar 2013

L&V

LilleChelle skriver:

Ja okay - han er ikke så stor endnu, til at han tager fat i tingene endnu :/ 

Lod du hende så bare skrige når hun blev sur ? 

Ja mere eller mindre lod hende være støbt lidt og fandt så noget interessant legetøj eller sang osv så blev det hurtigt spændende også gjorde vi det bare ofte.. Alt nyt er ofte svært og kræver tilvending

Anmeld

4. februar 2013

LilleChelle

Mor til Ella skriver:

Velkommen i klubben

Her den 26 har jeg noget så fint som årsdagJEPS JEG HAR FAKTISK IKKE SOVET I 365 DAGE.....

Ella kan dog godt ligge selv, og vi har døjet meget med øre og nu astmatisk bronkitis, hurra..........

Så vi skriger og skriger....

Men i dit tilfælde lyder det lidt som om han har vænnet sig til det med at ligge og amme og så falde i søvn???

Hvad med at prøve at lade far putte, han har ikke nogen bryster at bruge, og de er somme tider knap så påvirket af barnets gråd som vi er

Wee - han har da sovet 50 min. her til eftermiddag :p 

Men det krævede også at jeg gik rundt med ham i hans slee bee - og det har nakke og ryg da absolut ikke særlig godt af. 

Jeg fik ham til at sove igår, uden at amme ham i søvn. Men der gik ikke mere end 10 min. så vågnede han igen. Far gik ind til ham og han nægtede at overgive sig, og skreg bare videre  

Han stoppede først da jeg kom og gav ham noget at spise  

Anmeld

4. februar 2013

LilleChelle

Månsson skriver:

Ja mere eller mindre lod hende være støbt lidt og fandt så noget interessant legetøj eller sang osv så blev det hurtigt spændende også gjorde vi det bare ofte.. Alt nyt er ofte svært og kræver tilvending

Ja okay. 

Her er der bare ingenting der dur når han er sur  

Anmeld

4. februar 2013

TbCp

LilleChelle skriver:

Skal de ikke hænge i loftet eller stå på et af de der stativer? 

Det kan man godt, men vi havde sådan en karmkrog så kunne vi hænge den i en hvilken som helst døråbning.

Anmeld

4. februar 2013

LilleChelle

TbCp skriver:

Det kan man godt, men vi havde sådan en karmkrog så kunne vi hænge den i en hvilken som helst døråbning.

Ødelægger de ikke karmene så? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.