Kan man ikke sælge voksen tøj herinde mere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

**Ønskebabyen

Overskriften siger sig selv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jo da  Du går blot ind under køb og salg og opretter en annonce. Under oprettelsen vælger du først type (tøj, babyudstyr, legetøj m.m.) herefter kategori (f.eks bluser og trøjer, bukser m.m.) og  til slut hvem annoncen er henvendt til. Her kan du vælge voksentøj  Så fortsætter du bare som du plejer med overskrift, tekst og billeder. Annoncen vil være at finde på vores nye søstersite  SecondSale

MVH

JulieE

Salgsmoderator

Anmeld

3. februar 2013

**Ønskebabyen

Moderator skriver:

Jo da  Du går blot ind under køb og salg og opretter en annonce. Under oprettelsen vælger du først type (tøj, babyudstyr, legetøj m.m.) herefter kategori (f.eks bluser og trøjer, bukser m.m.) og  til slut hvem annoncen er henvendt til. Her kan du vælge voksentøj  Så fortsætter du bare som du plejer med overskrift, tekst og billeder. Annoncen vil være at finde på vores nye søstersite  SecondSale

MVH

JulieE

Salgsmoderator

Ahh okay Jeg forsøger mig frem - tusind tak for hjælpen.

Anmeld

3. februar 2013

Moderator

Ahh okay Jeg forsøger mig frem - tusind tak for hjælpen.

Det var så lidt  Sig endelig til, hvis der er flere spørgsmål 

Anmeld

3. februar 2013

Carl-Emil's mor

Moderator skriver:

MVH

JulieE

Salgsmoderator

hej julie.

vil du eller en af dine moderatorkollegaer være venlig at kontakte mig via privatbesked.

jeg kan ikke se en liste over jer så ved ikke hvortil jeg skal sende mit brev.

Anmeld

3. februar 2013

Moderator

Carl-Emil's mor skriver:

hej julie.

vil du eller en af dine moderatorkollegaer være venlig at kontakte mig via privatbesked.

jeg kan ikke se en liste over jer så ved ikke hvortil jeg skal sende mit brev.

Meget gerne  En anden gang kan du finde os her   Om baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.