Hæs og i vs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du sende dit barn i vs hvis det er hæs?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

971 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

Mother-love

Sagen der den at vi alle har/er ramt af sygdom. Isabella virker dog til at have det fint i dag.
Hun er bare mega hæs. Ville i sende jeres børn afsted alligevel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

B&J

ingen feber og ikke sløg og spiser og drikker fint ja så vil min dreng komme afsted også selv om han var hæs fordi det sker der ingen ting ved

Anmeld

3. februar 2013

mth1987

michelledam skriver:

Sagen der den at vi alle har/er ramt af sygdom. Isabella virker dog til at have det fint i dag.

Hvis barnet "fungere" som normalt men bare er hæs så ja. 

Så længe hun kan lege og er glad så ser jeg intet problem i det

Anmeld

3. februar 2013

Mother-love

B&J skriver:

ingen feber og ikke sløg og spiser og drikker fint ja så vil min dreng komme afsted også selv om han var hæs fordi det sker der ingen ting ved

Hun har ihvertfald ikke haft feber endnu. Og virker ikke sløj. Hun leger normalt og drikker og spiser som hun plejer. Men hun er lidt snottet men det er de jo nærmest konstandt.

Anmeld

3. februar 2013

B&J

michelledam skriver:

Hun har ihvertfald ikke haft feber endnu. Og virker ikke sløj. Hun leger normalt og drikker og spiser som hun plejer. Men hun er lidt snottet men det er de jo nærmest konstandt.

åhh jamen det er jo ikke noget slet så.. så ville jeg sende hende afsted men se hvordan hun har det imorgen hvis hun har det lige så godt som idag så syntes jeg sagtens hun kan komme afsted

Anmeld

3. februar 2013

Clisolka

B&J skriver:

Det ville jeg også gøre 

Anmeld

3. februar 2013

Pige2009

michelledam skriver:

Har svaret ja

Anmeld

3. februar 2013

Mother-love

B&J skriver:

åhh jamen det er jo ikke noget slet så.. så ville jeg sende hende afsted men se hvordan hun har det imorgen hvis hun har det lige så godt som idag så syntes jeg sagtens hun kan komme afsted

Ok. Tak for dit svar. Hun er stadig fin indtil videre. Så det tegner sig godt. Men tænkte det ogaå kunne være at jeg skulle holde hende hjemme imorgen bare for en sikkerhedsskyld så hun ikke kommer hjem og er syg igen. Hun skulle jo helst gerne være frisk til onsdag hvor der er fastelavn i vs.

Så kunne vi bare tage en hygge dag imorgen

Anmeld

3. februar 2013

B&J

michelledam skriver:

Ok. Tak for dit svar. Hun er stadig fin indtil videre. Så det tegner sig godt. Men tænkte det ogaå kunne være at jeg skulle holde hende hjemme imorgen bare for en sikkerhedsskyld så hun ikke kommer hjem og er syg igen. Hun skulle jo helst gerne være frisk til onsdag hvor der er fastelavn i vs.

Så kunne vi bare tage en hygge dag imorgen

jamen hvis du ikke har arbejde der kalder så hold hende hjemme ellers ville jeg tage på arbejde

Anmeld

3. februar 2013

Mother-love

B&J skriver:

jamen hvis du ikke har arbejde der kalder så hold hende hjemme ellers ville jeg tage på arbejde

Det har jeg ikke. Da jeg er sygemeldt. Har det bare bedst med at sende hende afsted for hun keder sig sgu så meget herhjemme. Men er hun frisk imorgen tror jeg da lige vi tage en hygge dag hvor vi kan købe hendes fastelavnstøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.