Vundet igen..... Turen går til Paris!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

Mutti2

Så har jeg endnu engang vundet en konkurrence...... Er ellers ikke den heldigste i verdenen. Men må da indrømme at jeg de seneste år har haft heldet med mig i konkurrencer.

Vandt for 1½ år siden et Meet'n Greet med mine helt store idoler: TAKE THAT. Siden hen har vi vundet biografbilletter, film og nu har vi så gjort det igen....

Denne gang er det DISNEYLANDS (PARIS) BILLETTER (2. præmie).

4 Stks 3 dags billetter til begge parker DISNEYLAND PARK & WALT DISNEY STUDIOS PARK.

+

2 overnatninger på DISNEYS NEWPORT BAY CLUB (se billede)

Præmien er ikke med turen frem og tilbage..... men jeg skal da vist ikke klage Så nu skal der spares sammen. Desuden har jeg tænkt mig at vi skal tilbringe et par overnatninger i Paris, da Milla-Victoria gerne vil se Eiffeltårnet.

Jer der har været i Paris med børn.... Har i andre forslag til ting vi kan se, der er børnevenlig?

P.s. næste gang vil jeg gerne bede om lidt held i kærlighed

Kram

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

Dot D

Hvor er du bare heldig

Vi er ved at spare op til en tur til Disneyland Paris. Vi snakker alle om det, fra sidst vi var dernede

Anmeld

3. februar 2013

PernilleogLouis

Milla-Victoria's mor skriver:

Så har jeg endnu engang vundet en konkurrence...... Er ellers ikke den heldigste i verdenen. Men må da indrømme at jeg de seneste år har haft heldet med mig i konkurrencer.

Vandt for 1½ år siden et Meet'n Greet med mine helt store idoler: TAKE THAT. Siden hen har vi vundet biografbilletter, film og nu har vi så gjort det igen....

Denne gang er det DISNEYLANDS (PARIS) BILLETTER (2. præmie).

4 Stks 3 dags billetter til begge parker DISNEYLAND PARK & WALT DISNEY STUDIOS PARK.

+

2 overnatninger på DISNEYS NEWPORT BAY CLUB (se billede)

Præmien er ikke med turen frem og tilbage..... men jeg skal da vist ikke klage Så nu skal der spares sammen. Desuden har jeg tænkt mig at vi skal tilbringe et par overnatninger i Paris, da Milla-Victoria gerne vil se Eiffeltårnet.

Jer der har været i Paris med børn.... Har i andre forslag til ting vi kan se, der er børnevenlig?

P.s. næste gang vil jeg gerne bede om lidt held i kærlighed

Kram

Stort tillykke 

Har ikke selv været i selve Paris men vi var i Disneyland for snart 2 år siden og satser på vi snart skal afsted igen snart - men dreng snakker stadig om det

Anmeld

3. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih hvor er det fedt for jer. Håber i får en helt fantastisk tur!! Vh stine

Anmeld

3. februar 2013

Den lykkelige

ej hvor FEDT!!! Tillykke!!

Anmeld

3. februar 2013

Fleur07

ha en super skøn tur og tillykke. 

Jeg var der for ca 1 1/2 år siden mex min dreng på 4 der.

Eiffeltårnet er klar fedt for børn og aften med alt lyset på.ellers så vi parker og der er en masse legepladser. En bestemt Park havde en super fed betalingslegeplads. Husker selvfølgelig ikke hvad den hedder, men der var mange studerne og kan måske finde frem til måden metro som lå tæt på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.